سرمربی ایتالیایی لسترسیتی اظهار کرد در صورتی که چلسی قهرمان انگلیس شود، مشخص می‌شود که مکتب ایتالیایی در دنیا بهترین است.

به گزارش مرور نیوز، لسترسیتی در فصل قبل رقابت های لیگ برتر انگلیس دست به یک معجزه زد و توانست با وجود تیم های بزرگی مانند منچستریونایتد، چلسی، آرسنال، تاتنهام و منچسترسیتی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

لسترسیتی اما در فصل جاری با وجود حفظ بیشتر ستاره‌های خود نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان بدهد و اکنون باید برای سقوط نکردن تلاش کند. کلودیو رانیری در مورد فصل جاری لیگ انگلیس گفت‌: به دو دلیل دوست دارم چلسی قهرمان شود. نخست اینکه خودم در این تیم سابقه مربیگری دارم و دوم اینکه آنتونیو کونته هموطن من است. دوست دارم یک ایتالیایی دیگر قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورد.

رانیری ادامه‌ داد: قهرمانی کونته با چلسی در لیگ جزیره ثابت می‌کند مکتب ایتالیایی، بهترین در جهان است. چلسی در فصل جاری عملکرد درخشانی از خود نشان داده و این شایستگی را دارد که قهرمان شود. 

چلسی با هدایت کونته بسیار خوب ظاهر شده و با ۵۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. این تیم با نزدیک ترین تعقیب کننده خود هفت امتیاز اختلاف دارد.