هواداران تیم فولاد در حالی که اعتراض داشتند از هواداران پرسپولیس فاصله گرفتند.

به گزارش مرور نیوز، دیدار تیم‌های فولاد و رسپولیس با 22 دقیقه تاخیر از ساعت 15:22 در حالی در ورزشگاه غدیر آغاز شد که همچنان ناهماهنگی‌ در استقرار هواداران روی سکوهای ورزشگاه به شکل عجیبی دیده می‌شود.

* ماموران انتظامی به هر شکلی که بود و حتی با خواهش و تمنا از تماشاگران فولاد خواستند فاصله‌شان را با جایگاه هواداران پرسپولیس زیاد کرده تا جلوی هرگونه درگیری احتمالی را گرفته شود. این در حالی بود که تماشاگران فولاد به شدت از این مسئله شاکی بودند و اعتقاد داشتند که آنها میزبان بازی هستند نه میهمان. 

* با شروع بازی تعداد تماشاگران بازی به 15 هزار نفر رسید. این در حالی است که همچنان بر تعداد آنها اضافه می‌شود.

* قبل از آغاز بازی ساسان انصاری و چاگو از سوی فولادی‌ها به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و خوش و بش گرمی داشتند. در این بین خوش و بش چاگو با سرمربی پرسپولیس برای همه عجیب بود. 

* بین مسئولان نیروی انتظامی و حراست ورزشگاه ناهماهنگی‌های زیادی به وجود آمد.

* وقتی سروش رفیعی برای کسب رخصت از نعیم سعداوی سمت او رفت با استقبال سرد سرمربی تیم اهوازی مواجه شد این در حالی بود که سعداوی محسن مسلمان را در آغوش گرفت و با او خوش و بش کرد.

پرسپولیس در دقیقه 12 توسط وحید امیری به گل دوم رسید تا بازی تا دقیقه 15 با نتیجه 2 بر صفر از میزبانش پیش بیفتد. گل اول را عبدالله کرمی مدافع فولاد به اشتباه در دقیقه 2 زد.