تیم فوتبال کره جنوبی موفق شد در سومین هفته از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 تیم ملی قطر را به سه گل شکست دهد و این اتفاق در حالی رقم خورد که زنندگان هر سه گل کره جنوبی در خارج از این کشور فوتبال بازی می کنند.

به گزارش مرورنیوز تیم فوتبال کره جنوبی در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی میزبان تیم قطر بود و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 این تیم را از پیش رو بردارد تا به 7 امتیاز و تا قبل از برگزاری دیدار ایران برابر ازبکستان در صدر جدول گروه اول قرار بگیرد.

گلزنان کره در این دیدار کی سونگ یونگ،  جی دونگ وون و سون هیونگ مین بودند که هر سه در خارج از کره جنوبی به فوتبال خود ادامه می دهند.

گل اول کره جنوبی را در دقیقه 11 "کی سونگ یونگ" به ثمر رساند که در تیم سوانسی به میدان می رود و در هفته پیش هم27  دقیقه برای این تیم به میدان رفت و در باخت 3 بر 1 مقابل منچسترسیتی همراه سوانسی بود. گل دوم کره در دقیقه 56 توسط جی دونگ وون به ثمر رسید. این بازیکن در تیم آگزبورگ در بوندسلیگا بازی می کند و در شکست 2 بر 1 مقابل لایپزیک زننده تک گل تیمش بود.

سومین لژیونر تیم ملی کره جنوبی سون هیونگ مین بهترین بازیکن این روزهای لیگ جزیره محسوب می شود و در پیروزی ارزشمند برابر منچستر سیتی پاس تنها گل این تیم را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با پیروزی کره و درخشش بازیکنان لژیونر این تیم همراه شد و کره‌ای ها حالا با روحیه ای بالا برای مصاف با تیم ایران به تهران خواهند آمد.