سرمربی آلومینیوم اراک گفت: امسال هدفمان ماندگاری در لیگ دسته یک است با این حال برای مدعی شدن باید بیشتر برای پیروزی تلاش شود.

به گزارشمرور نیوز، مهدی پاشازاده بعدازظهر امروز پس از شکست تیم آلومینیوم اراک در مقابل تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی جم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتظار می‌رفت هواداران تیم جم استقبال بهتری می‌کردند اظهار داشت: تیم پارس جنوبی جم سال گذشته با تلاش من به لیگ دسته یک آورده شد ولی هواداران امروز استقبال خوبی از من نکردند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم اراک بازی خوبی ارائه نکردند افزود: اگر از فرصت‌ها استفاده بهتر می‌شد می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه از بازیکنان راضی هستم گفت: از هفته گذشته که جایگزین مهابادی شدم در نخستین بازی با شکست مواجه شدم.

پاشازاده با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم بیشتر از توپ‌های هوایی استفاده می‌کرد افزود: بازی دلچسبی از هر دو تیم شاهد نبودیم چراکه تیم پارس جنوبی جم بیشتر از توپ‌های هوایی استفاده می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه داور مسابقه بیشتر به نفع پارس جنوبی جم سوت زد بیان کرد: داور بازی 60 درصد به نفع پارس جنوبی سوت زد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: بازیکنان ایده‌های ارائه شده در زمین اجرا نکردند و هیمن موضوع سبب شکست تیم شد.

پاشازاده با تاکید بر توجه به هماهنگی بین بازیکنان گفت: با توجه به اینکه به تازگی وارد این تیم شده‌ام هنوز هماهنگی لازم بین بازیکنان نیست که امید می‌رود در بازی آینده که میزبان سپیدرور رشت هستیم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه ماندگاری در لیگ دسته یک از اهداف این تیم است خاطر نشان کرد: امسال هدفمان ماندگاری در لیگ دسته یک است با این حال برای مدعی شدن باید بیشتر برای پیروزی تلاش شود.

تیم پارس جنوبی جم میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که با نتیجه دو بر یک مقابل نماینده اراک به پیروزی رسید.