سرمربی آلمانی کره‌ جنوبی می گوید: اگر آنها بتوانند فشار تماشاگران ایرانی را در ورزشگاه آزادی تحمل کنند، می توانند نتیجه خوبی را کسب کنند.

به گزارش مرورنیوز، تیم‌ ‌ملی کره جنوبی که در بازی روز گذشته خود (پنجشنبه) با نتیجه‌ دو بر یک از قطر عقب افتاده بود، در نهایت توانست با زدن دو گل این دیدار را با برتری سه بر دو به پایان برساند تا هفت امتیازی شود. کره‌ای ها در بازی بعدی خود باید در تهران برابر تیم‌ ‌ملی ایران به میدان برود.

اولی اشتلیکه، سرمربی آلمانی که بعد از جام جهانی هدایت کره جنوبی را بر عهده گرفت و با این تیم نایب قهرمان جام ملت‌های آسیا شد، درباره بازی با ایران، گفت‌: ما قبلا با ایران در ورزشگاه آزادی بازی کردیم و در دیداری که تقریبا برابر بود، روی یک ضربه ایستگاهی شکست خوردیم. ما در آن بازی خیلی خوب بازی را در کنترل خود در آورده بودیم، حالا این بازی در انتخابی جام جهانی است و با آن دیدار فرق می‌کند و باید بتوانیم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.

اشتلیکه ‌اضافه کرد: بازی با ایران اصلا آسان نیست و فکر کنم سخت‌ترین دیدار ما در این مرحله از این رقابت‌ها باشد. اگر بتوانیم این بازی را با برد به پایان برسانیم نتیجه‌ خیلی خوبی را کسب کرده‌ایم و توانسته‌ایم دو امتیازی که در بازی برابر سوریه را از دست داده‌ایم جبران کنیم. ما و ایران هم امتیاز هستیم و فکر می‌کنم همین حساسیت بازی را بالا برده و تیم برنده شرایط خیلی خوبی در جدول پیدا خواهد کرد و ما امیدواریم که آن تیم ما باشیم.

سرمربی آلمانی درباره بازی در ورزشگاه آزادی مقابل دیدگان هزاران هوادار ایرانی، گفت‌: بازی در ورزشگاه آزادی با هزار متر ارتفاع از سطح دریا آسان نیست، ولی فکر نمی‌کنم خیلی به دردسر بیافتیم. اگر بتوانیم فشار تماشاگران ایرانی را تحمل کنیم نتیجه‌ خوبی خواهیم گرفت.