سرمربی پاری سن ژرمن شخصیت تیمی را دلیل اصلی پیروزی تیمش برابر نانت دانست.

به گزارش مرور نیوز، پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته بیست و یکم لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی نانت به میدان رفت و توانست با درخشش ادینسون کاوانی، با دو گل به پیروزی برسد و سه امتیاز بازی را به دست آورد.

اونای امری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت‌: بسیار خوشحالم که در این دیدار سخت سه امتیاز را به دست آوردیم. نانت در ورزشگاه خانگی خود تیمی منظم و هماهنگ نشان داد. آنها به سختی فضا در  اختیار ما قرار دادند اما خوشبختانه از فرصت های خود نهایت استفاده را بردیم.

سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه‌ داد: نشان دادیم تیمی باشخصیت هستیم. پیروزی شدن در این دیدار، سخت بود اما خوشبختانه با شخصیت بالای خود، سه امتیاز را کسب کردیم. دیدار بعدی ما در لیگ فرانسه، بسیار سخت خواهد بود زیرا باید به مصاف موناکو برویم.

امری در پایان سخنان خود درباره وضعیت آسیب‌دیدگی‌ یولیان دراکسلر، خرید جدید تیمش هم گفت‌: امیدوارم این آسیب‌دیدگی‌ جدی نباشد و او هرچه‌ سریع‌تر به شرایط بازی برگردد.

پاری ‌سن‌ ژرمن با این پیروزی، با ۴۵ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند تا اختلاف این تیم با نیس صدرنشین به یک امتیاز کاهش پیدا کند.