سرمربی رم بر این باور است کیفیت فوتبالی که راجا ناینگولان ارائه می‌کند، به اندازه پل پوگبا است.

به گزارش مرور نیوز، رم برای کم کردن فاصله امتیازی خود با یوونتوس در صدر جدول، باید به دیدار کالیاری برود. با توجه به برد ناپولی برابر میلان، اکنون رمی‌ها باید بتوانند کالیاری را شکست بدهند تا بتوانند همچنان در رده دوم و نزدیک به یوونتوس در صدر جدول قرار داشته باشد.

لوچانو اسپالتی قبل از بازی برابر کالیاری، به تمجید از راجا ناینگولان پرداخت و گفت: اگر از من بپرسید ناینگولان چقدر می‌ارزد، باید بگویم به اندازه پوگبا. او بازیکنی بزرگ با قابلیت‌ها و توانایی‌های بالاست. حضور چنین بازیکنانی در تیم باعث می شود بار خلاقیت تیم زیاد شود. ناینگولان را بازیکنی به خوبی پوگبا می دانم. تنها تفاوت واقعی بین ناینگولان و پوگبا، سن آنهاست اما با در نظر گرفتن ارزش و تاثیری که در مسابقه دارند، به نظرم این دو بازیکن یکسان هستند.

او ادامه داد: رم به یک بازیکن بزرگ در نقل و انتقالات زمستانی نیاز دارد. یک بازیکن که بتواند بیشتر در خدمت تیم باشد. تمام گزینه‌ها را تا پایان نقل و انتقالات مورد بررسی قرار خواهیم داد. امیدوار هستیم بازیکنی پیدا کنیم که نیازهای ما را مرتفع کند. 

او درباره بزرگترین پشیمانی خود گفت: بازی‌هایی را در نیم فصل از دست دادیم که حقمان نبود شکست بخوریم. لحظات و نتایجی بودند که می‌توانستیم در آنها بهتر باشیم.