سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: برای من مهم نیست چه تیم‌های در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان حضور دارند و تنها چیزی که مهم است تیم و شاگردانم هستند.

به گزارش مرور نیوز، مایدا چیچیچ، سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال بانوان ایران درباره رقابت‌های والیبال انتخابی قهرمانی جهان گفت: من خیلی به سطح مسابقه‌ها و تیم‌هایی که حضور دارند فکر نمی‌کنم چرا که فقط به تیم خودم فکر می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. برای من، تیمم و شاگردانم مهم هستند.

او درباره آنالیزورهایی که در کادرفنی تیم ملی حضور دارند گفت: کسانی که در اختیار تیم بزرگسالان هستند جزو بهترین‌های تیم ایران هستند. خود من هم تا جایی که بشود لیگ را نگاه می‌کنم و اگر نباشم آنالیزورها فیلم بازی را در اختیارم قرار می‌دهند. ما بهترین آنالیزورها را در اختیار داریم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی ایران هم‌چنین درباره برگزاری اردوی اسلونی در رده سنی نوجوانان گفت: من با بازیکنانی شروع کردم که زیر 18 سال بودند و بازی رسمی نداشتند اما در اردو خوب ظاهر شدند. ما در این اردو حتی چند بازی را بردیم و آن‌ها روند رو به رشدی بودند. به این تیم افتخار می‌کنم. آن‌ها می‌توانند آینده تیم بزرگسالان باشند.

چیچیچ درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی مردان ایران یادآور شد: مطمئنا داورزنی بهترین گزینه را با ارزیابی انتخاب می‌کند.

تیم‌ ‌ملی والیبال ایران سه‌شنبه به مالدیو می‌رود تا در مسابقه‌های انتخابی قهرمانی جهان با این کشور، هند و نپال رقابت کند.