تیم هف سمنان در نیم فصل اول توانست امتیازات خوبی را کسب کند اما بعد از استعفای سرمربی اش این تیم به یکباره نزول کرد که همین امر باعث شد تا دیگر این تیم را جز مدعیان به حساب نیاید.

اسماعیل حلالی سرمربی سابق هف سمنان و بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص جدایی اش از این تیم به خبرنگار مرور نیوز گفت: در خصوص هف سمنان بر این باور هستم که مسئولین این تیم اصلا حرفه ای نبودند، زیرا می خواستند اهداف خودشان را به کرسی بنشانند در مجموع با من صادق نبودند، همین امر هم باعث شد تا در نیم فصل دوم نتوانم با این تیم کار کنم. در بحث جذب بازیکن باشگاه بازیکنانی را به من معرفی کرد و از آنجا که من سال قبل در لیگ دو نبودم به نظرشان احترام گذاشتم و نفرات مورد نظرم را که باشگاه معرفی کرده بود را جذب کردم در مجموع تیم خوبی را جمع کرده بودیم اما نگذاشتند که کار کنم در نهایت مجبور شدم استعفا کنم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه هف در نیم فصل دوم تیم تغییرات زیادی داشت به همین دلیل از 4 بازی 5 امتیاز کسب کرده که نشان می دهد تیم افت پیدا کرد وقتی در بازی با نیرو زمینی 5 گل خورد متوجه شدم این تیم کارش برای صعود به مرحله دوم سخت خواهد بود در صورتی که تا قبل از آن ممکن بود در طول بازی توپ یک بار به سمت دروازه نیاید. ما در جام حذفی با تیم های خوب بازی کردیم که همه تیم های مقابل فوتبال ما را تحسین کردند بخاطر فوتبالی که انجام می دادیم نظر مثبت دادند.

سرمربی سابق هف سمنان در مورد صعود این تیم اظهار داشت: من نون و نمک این تیم را خوردم و نمی خواهم از روی قصد و غرض حرفی بزنم اما با تغییرات و نتایج حاصل شده تا کنون، خیلی نمی توان امیدوار بود که  به مرحله بعد صعود کرد اگر هم به مرحله بعد برود نمی تواند به لیگ یک صعود کند.

حلالی بازیکن سابق پرسپولیس در مورد بازی قرمزپوشان با گسترش خاطر نشان کرد: گسترش در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت در خط دفاع کمی دچار مشکل بود که توانستند در طول نیم فصل آن را پوشش دهند از آنجایی که این تیم قرار بود در ابتدای فصل  جزو 5 تیم برتر باشد پس پرسپولیس کار دشواری را در تهران دارد هرچند که قرمز پوشان تهرانی بعد از شکست استقلال خوزستان روحیه بالایی برای این بازی دارند.