مدافع میانی تیم ملی اسپانیا می‌گوید پاسخ منتقدانش را با عملکرد خود خواهد داد.

به گزارش مرورنیوز، مهم‌ترین بازی شب گذشته (پنجشنبه) مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا، بدون شک دیدار ایتالیا و اسپانیا بود که به تساوی یک - یک در تورین انجامید. ماتادورها در پی اشتباه جان لوئیجی بوفون با گل دقیقه 55 ویتولو از میزبان خود پیش افتادند، اما در ادامه تکلی که سرخیو راموس در دقیقه 82 روی اِدر زد، سبب شد داور یک پنالتی به سود آتزوری بگیرد که دانیله دروسی آن را تبدیل به گل کرد.

راموس پس از این بازی در واکنش به انتقاداتی که از وی می‌شود، گفت: تفاوت اسپانیا و ایتالیا در این است که وقتی جان لوئیجی بوفون که یک اسطوره است، مرتکب اشتباه سهوی می‌شود، مورد تشویق و تحسین قرار می‌گیرد، اما در اسپانیا اگر ما مرتکب اشتباه شویم، هو می‌شویم. کسانی که از من انتقاد می‌کنند، بهتر است حالا لذتش را ببرند، اما در نهایت با عملکردم همه آنها را سر جای‌شان خواهم نشاند.

مدافع تیم فوتبال رئال مادرید صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: به عملکردی که در این دیدار داشتیم، افتخار می‌کنم. فشاری که روی ایتالیا آوردیم، فوق‌العاده زیاد بود. آنها هم در مقابل از قدرت خود بهره لازم را بردند. ما مقابل تیم سطح بالایی به تساوی دست یافتیم و باید بگویم تغییرات زیادی نسبت به رویارویی دو تیم در مسابقات یورو 2016 به وجود آمده بود.