مدیرعامل و سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی پیش از دیدار با پیکان با لباس آتش‌نشانان عکس یادگاری انداختند.

به گزارش مرور نیوز، امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار با پیکان در جلسه آنالیز سرخ‌پوشان تبریزی حاضر شد و نکات فنی را به اعضای تیم یادآور شد.

همچنین او اظهار کرد: بعد از قهرمانی همه چیز به تاریخ سپرده می شود. صحبت‌های آقای آجرلو برای ما پیام دارد و آن این است که باید تلاش کنیم و ریاضت بکشیم. من در تیم‌های زیادی بودم و می‌دانم که آجرلو امسال تعهدات مالی خود را به خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: اصل قضیه ما این چند ماه تا پایان لیگ برتر است. من معتقدم پولی که می‌گیرم باید حلال باشد و به خاطر کارم سختی می‌کشیم پس باید برای رسیدن به این خواسته تمرین کنیم و با تمرکز برای رسیدن به قهرمانی بجنگیم.

همچنین مصطفی آجرلو در این جلسه حاضر شد و با بازیکنان تیمش به گفتگو پرداخت و به آنها دلگرمی داد.

آجرلو گفت: ما یکی از جام‌ها را تا آخرین گام پیش بردیم و می‌دانیم که می‌توانیم قهرمانی جام حذفی را کسب کنیم ولی الان باید برای قهرمانی لیگ برتر تلاش کنیم و نباید تا آخرین گام از رسیدن به این مهم دست برداریم. من به شما ایمان دارم که می‌توانید به این خواسته‌ها برسید و شما باید به خودتان ایمان داشته باشید. ما برای قهرمانی عزم خود را جزم کرده‌ایم و به این خواسته خود خواهیم رسید.

همچنین تراکتورسازان در جلسه آنالیز برای ادای احترام به آتش‌نشانان فاتحه‌ای را قرائت کردند.

پیش از آغاز این دیدار مصطفی آجرلو، امیر قلعه‌نویی و ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی برای ادای احترام به آتش‌نشانان لباس آتش‌نشانی پوشیدند.