تیم استقلال با بازی خوبی که ارائه داد، توانست صنعت نفت آبادان را مغلوب کند و بالاخره قدرتش را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی مرور نیوز، صادق ورمرزیار، مدیر آکادمی و بازیکن سابق استقلال در خصوص بازی صنعت نفت آبادان گفت: استقلال در بازی دیروز مقابل صنعت نفت آبادان بازی خوبی را انجام داد. این نشان می دهد که می توان به جوان ها اعتماد کرد و آنها هم  جواب اعتماد را با بازی جذاب دادند. آبی پوشان اگر در بازی مقابل صنعت نفت آبادان کمی بیشتر دقت می کردند می توانستند گلهای بیشتری به ثمر برسانند. این برد شوک بزرگی بود که می تواند استقلال را متحول کند.

وی در ادامه افزود: در این دیدار بچه ها خوب بازی کردند و توانستند صنعت نفت آبادان را تحت تاثیر بازی خوب خود قرار دهند. در پرس کردن و دفاع، عالی  کارکردند که باعث این برد شد.

ورمزیار در مورد جوانگرایی در استقلال و اینکه می توان با این جوانان موفق بود، اظهار داشت: به نظر من این اتفاق باید در بازی با نفت آبادان می افتاد تا بدانیم که می شود  جوانگرایی کرد. اگر نگاهی به تیم های بالای جدول و تیم ملی بیاندازیم متوجه می شویم که اگر جوانگرایی جواب داده دلیل اصلی این است که جوان ها در طول بازی جنگنده تر و با انگیزه تر هستند، البته باید در کنار با تجربه ها باشند تا بتوانند از تجربیات آنها استفاده کنند.

مدیر آکادمی استقلال در مورد جذب بازیکن در طول نیم فصل گفت: این تیم می توانست بدون جذب بازیکن هم موفق باشد. اینکه یک بازیکن همانند آندو به استقلال می آید خیلی به تیم کمک می کند و این همان مکملی است که می گفتم، پازل وقتی کامل می شود که بازیکن با تجربه در کنار جوان یک تیم را تشکیل میدهد.

بازیکن سابق استقلال در خصوص عملکرد منصوریان در نیم فصل اول اظهار داشت: با توجه با تغییر و تحولات در نیم فصل اول کاملا طبیعی بود که نتواند نتیجه لازم را بگیرد اما در مجموع وی عملکرد قابل قبولی داشت.

مدیر آکادمی در مورد درگیری رحمتی و منصوریان خاطر نشان کرد: معمولا در درگیری های بین بازیکن و مربی باید حق را به مربی داد زیرا او تصمیم می گیرد که چه شخصی بازی کند و یا روی نیمکت بنشیند پس حرف اول و آخر را مربی می زند و باید همگان به نظر او احترام بگذارند.

او در پایان گفت: وضعیت آکادمی استقلال خوب است و باشگاه هم با حمایت خود جان دوباره داده است اگر با همین روند پیش برویم می توانیم برای فصل بعد از بازیکنان پایه برای تیم استفاده کنیم.