مهاجم بوسنیایی رم درباره شرایط خود در این تیم و گلزنی در بازی برابر کالیاری صحبت کرد.

به گزارش مرور نیوز، رم موفق شد با تک گلی که ادین ژکو، ستاره بوسنیایی به ثمر رساند، سه امتیاز ارزشمند برابر کالیاری را به دست بیاورد تا همچنان در تعقیب یوونتوس باشد. 

ادین ژکو درباره اهداف جالوروسی در این فصل گفت:‌ فقط به خودمان فکر می‌کنیم و کاری به جدول رده بندی نداریم. اکنون زمان مناسبی نیست که بخواهیم خودمان را با بقیه تیم‌ها مقایسه کنیم. تازه ابتدای راه است. باید بازی به بازی پیش برویم. فقط به بازی‌های خودمان تمرکز داریم و در آخر به جدول نگاه خواهیم کرد که در چه رتبه‌ای قرار خواهیم داشت. 

او درباره شانس آقای گلی در این فصل با وجود مهاجمان گلزنی چون پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین گفت: به هیچ وجه به آقای گلی در ایتالیا فکر نمی‌کنم. تنها تمرکز من روی موفقیت تیمم است. اسکودتو برای من از اهمیت زیادی برخوردار است. در همین بازی توانستم یک گل به ثمر برسانم ولی چیزی که باعث خوشحالی من شد این بود که تیم به سه امتیاز حساس بازی رسید و توانست دست پر از زمین خارج شود. از اکنون تنها به سمپدوریا فکر می‌کنیم و می‌خواهیم برنده از زمین خارج شویم. در ادامه بازی‌های سختی در ماه های فوریه و مارس خواهیم داشت که برای ما خیلی مهم هستند.