مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام با برگزاری رقابت‌های فینال مسافت ۵۰۰ متر ادامه پیدا کرد.

به گزارش مرورنیوز،رقابت‌های مسافت 500 متر در مواد کایاک یک‌نفره، دونفره و چهارنفره و کانوی یک‌نفره و دونفره در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد. در کایاک یک‌نفره 500 متر بزرگسالان احمدرضا طالبیان از اصفهان مقام اول، علی آقامیرزایی از گیلان مقام دوم و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی یک‌نفره 500 متر بزرگسالان شاهو ناصری از کردستان اول، علی اجاقی از کرمانشاه دوم و سهیل نوروزنژاد از گیلان سوم شدند.

در کایاک یک‌نفره 500 متر جوانان محمدرضا صیاد از گیلان، علیرضا مرادی از لرستان و تارخ طالبی از تهران اول تا سوم شدند.

در کانوی یک‌نفره 500 متر جوانان علی جان‌بابایی از مازندران، فاروق عشقی از کردستان و سبحان بیرانوند از لرستان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان محمدطاهر حسینی افشار و هادی جعفری از کرمانشاه مقام اول، امیر غریب و علیرضا فرمانده از گیلان مقام دوم و محمد ولدی و مصطفی نوری از همدان مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی دونفره 500 متر بزرگسالان سهیل نوروزنژاد و مهرداد دانیالی از گیلان اول، هومن کریمی و معراج محمدزاده از تهران دوم و محمد نوری و دامون صادقی از تهران توابع سوم شدند.

در کایاک دونفره 500 متر جوانان ابوالفضل درجزی و محمدرضا صیاد از گیلان، محمد بالی اسلامی و مصطفی علیخانی از مازندران و سینا اطاعتی و کوروش فرجی از تهران اول تا سوم شدند.

در کانوی دونفره 500 متر جوانان نبی رضایی و محمد جعفری از مازندران، رشاد وفایی و زانا سائدی از کردستان و بهراد پیوند سرخی و امین ربانی از گیلان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک چهارنفره 500 متر بزرگسالان تیم گیلان با ترکیب جواد مومنی، محمد گلپیرا، علیرضا فرمانده و پیمان قویدل از گیلان مقام اول، تیم تهران با ترکیب بابک دربان، علیرضا جهان نما، پوریا شریفی و علیرضا علیمحمدی مقام دوم و تیم زنجان با ترکیب رضا اسکندری، علی جاروقی، محمدرضا مقدمی و امید احمدی مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک چهارنفره 500 متر جوانان تیم گیلان با ترکیب محمدرضا صیاد، محمد زارع، علی الماسی و امیر آقامیرزایی مقام نخست را بدست آوردند، تیم تهران با ترکیب کوروش فرجی، پارسا امیدوار، آرمین حیدرزاده و تارخ طالبی در رده دوم قرار گرفتند و تیم مازندران با ترکیب یوسف پشتیوان، مهدی محمودی، مصطفی علیخانی و محمد بالی اسلامی جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های قهرمانی کشور آبهای آرام با برگزاری مسابقات مسافت 200 متر فردا (شنبه) در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.