کارگزار تبلیغات محیطی که در تاریخ فوتبال ایران بیشترین پول را وارد این رشته کرد به عنوان یکی از صد برند برتر کشور انتخاب و معرفی شد.

به گزارش مرور نیوز، چند سال پیش و زمانی که فوتبال به رقم های 18 تا 20 میلیاردی فکر می کرد بزرگترین آژانس تبلیغاتی ایران وارد فضای این رشته پرطرفدار شد و با رقم 160 میلیارد تومان برای دو سال تبلیغات محیطی فوتبال را در اختیار گرفت.

در آن زمان شاید خیلی ها تصور نمی کردند کانون ایران نوین بتواند این رقم را به فوتبال بپردازد اما با وجود تحریم‌های بی‌سابقه و دشواری‌ها و تنگناهای اقتصادی این شرکت توانست به هر شکل ممکن به تعهداتش در قبال فوتبال عمل کند. در همان مقطع انتقادات زیادی به این کانون وارد شد اما حالا با افتخاری که کسب کرده مشخص شد فوتبال یک برند برتر کشور را از دست داده است.

حالا در دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که به‌صورت سالانه و با هدف معرفی برترین و موفق‌ترین شرکت‌های داخلی برگزار می‌شود امسال ۱۰۰ برند ارزشمند داخلی کشور انتخاب شدند که کانون ایران نوین به عنوان برند برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

ناملایمتی ها به کانون ایران نوین در حالی صورت گرفت که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پس از مذاکره با چند شرکت دیگر و حتی امضا قرارداد بازهم نتوانستند از تبلیغات محیطی به پول برسند و با مشکلات زیاد و دست از پا درازتر بازهم به سراغ کانون ایران نوین آمدند تا حامی این رشته باشد.

این شرکت نه تنها در فوتبال بلکه در عرصه های هنری، اقتصادی و فیلمسازی یکی از موفق ترین ها در کشور است و بارها مورد تقدیر سازمان ها و نهادهای بین المللی نیز قرار گرفته است.