مدافع راست پدیده ای ها می گوید استرس باعث می شود تا این تیم موقعیت های خود را تبدیل به گل نکند اما کسب یک برد می تواند آنها به شرایط آرمانی برگرداند.

به گزارش مرور نیوز، حسن جعفری در رابطه با بازی تیم های پدیده و نفت می گوید: نفت به عنوان حریف هفته هجدهم تیم ما، از مهم ترین حریفانی بود که ما روبروی آنها قرار گرفتیم، هرچند آنها بازی هفته خود را شکست خورده بودند اما می دانستیم تیم زهرداری هستند، نفت از جمله های تیم هایی است که به غیر دو سه بازی اخیر نتایج خوبی گرفته بودند و به همین دلیل ما با تمام قدرت روبروی آنها قرار گرفتیم. در نیمه اول دو، سه بار و در نیمه دوم نیز سه چهار موقعیت گل داشتیم اما متاسفانه توپ های مان درون دروازه حریف نرفت.


او ادامه داد: نمی دانم چرا توپ های مان تبدیل به گل نمی شود، ما موقعیت های زیادی را از دست می دهیم، نه فورواردهای مان که بلکه همه بازیکن ها فرصت سوزی می کنیم، مثلا در بازی قبلی من یک موقعیت خیلی خوب داشتم اما آن را از دست دادم، بهرحال در نتیجه به دست آمده همه ما مقصر هستیم و می توان گفت در این میان آقای مهاجری کمترین تقصیر را دارد، همه ما از این موضوع ناراحت هستیم که نمی توانیم از فرصت های مان استفاده کنیم. امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم سایپا را ببریم و نتایج مان جبران شود.


مدافع پدیده در ادامه گفت: اگر فیلم بازی های لیگ را بررسی کنید می بینید که در هجده هفته برگزار شده شاید در یکی دو بازی ما ضعیف کارکرده باشیم و حداقل در شانزده بازی توانستیم در برابر حریفان پرقدرت ظاهر شویم و آنها را دچار مشکل کنیم، از پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی تا تیم های دیگر، ما خوب بازی می کنیم اما نمی دانم چرا گاهی اوقات در دفاع و یا گلزنی بی دقتی می کنیم. البته مشکل ما مشکل حادی نیست، با یک برد می توانیم به شرایط خوب برگردیم.


جعفری در رابطه با تساوی های پدیده گفت: بازیکنان ما کمی دچار استرس شده اند و فکر می کنم با یک پیروزی می توانیم به شرایط عادی برگردیم. اکنون شرایط به گونه ای است که وقتی گل می زنیم می ترسیم دروازه مان باز شود و وقتی موقعیتی را از دست می دهیم از حملات حریف می ترسیم. انشالله با پیروزی در بازی اخیر می توانیم به شرایط خوب برگردیم، خودمان هم از مساوی خسته شدیم اما به هواداران قول می دهم به زودی می توانیم به جایگاه واقعی خود برگردیم.