مراسم تودیع سیدحسن طباطبایی و معارفه صادق فرجی در فدراسیون کاراته برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، مراسم تودیع سیدحسن طباطبایی و معارفه صادق فرجی در فدراسیون کاراته برگزار شد.

سیدحسن طباطبایی سرپرست سابق فدراسیون در مراسم معارفه محمد صادق فرجی اظهار داشت: جا دارد از زحمات وزارت ورزش به ویژه دکتر گودرزی، دکتر سلطانی‌فر و دکتر سجادی تشکر کنم که در طول یکسال گذشته حمایت‌های بسیاری از کاراته داشتند. اگر کم و کاستی یا مشکلاتی در کاراته وجود داشت از تمام عزیزان حلالیت می‌طلبم.

وی در ادامه افزود: از صمیم قلب آرزو می‌کنم، آقاى فرجی که از مردان خوشنام کاراته هستند، در فدراسیون موفق باشند و تیم ملی هم در رقابت‌های المپیک 2020 مدال‌های خوش‌رنگی را برای جامعه ورزش به ارمغان آورد.

در این مراسم، محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته نیز گفت: جا دارد از زحمات دکتر سلطانی‌فر مقام عالی وزارت تشکر کنم که نگاه بی‌طرفانه‌ای در انتخابات کاراته داشتند. امیدوارم با کمک همکارانم، کاراته در المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کند.

وی تصریح کرد: از آقای طباطبایی تشکر می‌کنم چون با آرامشی که در فدراسیون حاکم کرد، تیم ملی نتایج خوبی در رقابت‌های جهانی کسب کرد. در زمینه جذب اسپانسر نیز اقدامات خوبی در زمان آقای طباطبایی انجام شد. ان‌شا‌الله با کمک ایشان و همفکری وی تلاش می‌کنیم پاداش در نظر گرفته شده برای ملی‌پوشان پرداخت شود.

در ادامه احمد گواری، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز اظهار داشت: کاراته پتانسیل مدال‌آوری در المپیک 2020 توکیو و بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی را دارد. روی مدال‌آوری این رشته در بازی‌های مهم حساب کرده‌ایم چراکه کاراته از جمعیت بالایی برخوردار است و مربیان و قهرمانان توانمندی دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم همدلی در کاراته وجود داشته باشد. این رشته در سال‌های اخیر مدیران زیادی داشته و نیاز است تا با ایجاد وحدت و ثبات مدیریتی در رویدادهای مهم برای ورزش ایران افتخار آفرینی کند.