با حضور عوامل دو تیم سپیدرود و ملوان، مسوولین برگزاری مسابقه جلسه پیش بازی سپیدرود و ملوان در هیات فوتبال استان گیلان برگزار شد و طی آن دو تیم بر سر تغییر نیمکت و سکوی هواداران مهمان به توافق نرسیدند.

به گزارش مرور نیوز، بنابراین گزارش، به دلیل عدم موافقت باشگاه ملوان بندر انزلی مبنی بر تغییر نیمکت دو تیم و همچنین جایگاه تماشاگران تیم میهمان، نیمکت دو تیم و سکوی تماشاگران مهمان همچون گذشته و بدون تغیییر باقی خواهد ماند.

این درحالی است که تمام حاضران در جلسه از جمله محمودزاده نماینده ویژه فدراسیون در این مسابقه، الماسخاله رییس هیات فوتبال و دیگر مسوولان برگزاری مسابقه به دلیل انجام تعمیرات در ورزشگاه عضدی رشت خواهان این بودند که در این مسابقه جایگاه مهمان و میزبان تعویض گردد که این امر با مخالفت و پافشاری ملوانی ها مورد موافقت قرار نگرفت.

در این نشست مقرر گردید که تعداد 500 بلیط در اختیار تیم میهمان قرارگیرد و بلیط فروشی برای تماشاگران تیم فوتبال سپیدرود رشت از ساعت 9 صبح از 6 باجه تعیین شده از سوی هیات فوتبال گیلان انجام شود.

ورودی های ورزشگاه نیز بنا به تشخیص یگان ویژه نیروی انتظامی حدود ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه بازگشایی خواهد شد و تماشاگران می توانند همانند بازیهای پیشین از ورودی های سابق اقدام به ورود به ورزشگاه کنند.

لازم به ذکر است جایگاه تماشاگران روبروی ورزشگاه که بنا به تشخیص مهندسین فنی اداره کل ورزش و جوانان استان مسدود شده بود. بازگشایی می شود و 50 درصد این سکو قابل استفاده می باشد.