دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مرور نیوز، تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز در قالب نخستین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:00 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه بود.

تراکتورسازی که برای ادامه حضور در کورس قهرمانی به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت با انگیزه‌ای مضاعف وارد زمین شد و توانست موقعیت‌هایی نیز روی دروازه مهدی اسلامی خلق کند. ماشین‌سازی نیز برای بقا در لیگ به برد در این دیدار نیاز دارد و شاگردان کاظمی تمام تلاش خود را برای برد در پنجمین دربی تبریز به کار گرفته اند.

مهاجم ماشین سازی که در دقیقه 11 موقعیت خطرناکی روی دروازه تراکتورسازی خلق کرده بود توسط بنگر متوقف شد. 5 دقیقه بعد نیز مهدی شریفی موفق شد دروازه ماشین سازی را باز کند اما داور خطای او را روی مدافع حریف اعلام کرد.

در دقیقه 30 این دیدار نیز احمد کامدار با شوتی خطر ناک از روی ضربه ایستگاهی دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد که اخباری این توپ را دفع کرد. در این نیمه چند موقعیت دیگر برای تراکتورسازی ایجاد شد که ضربه مهاجمان این تیم از کنار دروازه اسلامی به بیرون رفت.

نیمه دوم این دیدار نیز با فشار مضاعف تراکتورسازی و خلق دو موقعیت مناسب در 4 دقیقه نخست این نیمه همراه بود. پس از دو موقعیت تراکتورسازی بازی به تعادل کشیده شد تا اینکه ادسون هنریکه با ضربه‌ای خطرناک و از راه دور در دقیقه 58 دروازه اخباری را تهدید کرد.

محمدابراهیمی نیز در صحنه‌ای بحث‌برانگیز ضربه پنالتی را از دست‌داده و یک بار دیگر توپ را به تیرک دروازه زد تا دیدار با نتیجه تساوی بدون گل دنبال شود. موقعیت‌های دو تیم در دقایق پایانی دیدار نیز بی‌ثمر بود تا دیدار تراکتورسازی و ماشین‌سازی بدون گل به‌پایان برسد.

هادی محمدی (46-هاشم بیگ زاده) و مهدی شریفی (52-لوسیانو ادینهو) به همراه امید عالیشاه (75- احمد نوراللهی) از تراکتورسازی و حسین ابراهیمی (53-سعید قائدی فر) و احمد کامدار (57-شهاب زاهدی) به همراه حمید علی عسگری (85-محمد رحمتی) از ماشین‌سازی تعویضی‌های این دیدار بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده سید وحید کاظمی بود که محسن بنگر و مهدی شریفی به همراه خالد شفیعی و سعید آقایی را از تراکتورسازی و بهمن کامل به همراه پیام صادقیان، مهدی اسلامی، حبیب گردانی و شهاب زاهدی را از ماشین‌سازی باکارت زرد جریمه کرد.

مهدی کیانی نیز با دو کارت زرد متوالی در دقیقه 71 از بازی اخراج شد و دیدار با پرسپولیس را از دست داد. پس از اخراج کیانی، محمدابراهیمی بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را بر بازو بست.