تنیسور اسپانیایی تصور نمی‌کرد به همراه راجر فدرر فینالیست تنیس اوپن استرالیا شود.

به گزارش مرور نیوز، رافائل نادال در دیداری سخت و نفس‌گیر توانست با نتیجه سه بر دو گریگور دیمیتروف را شکست دهد و به فینال تنیس اوپن استرالیا صعود کند. تنیسور اسپانیایی پس از بازی گفت: بیان کردن احساساتم سخت است. در ابتدا باید بگویم خسته هستم، بازی طولانی بود. خیلی خوشحال هستم. از بازی لذت زیادی بردم. تماشاگران فوق العاده بودند. از حمایتشان تشکر می‌کنم. آن‌ها هفته‌ای فراموش نشدنی را برایم رقم زدند. برای من صعود به فینال معنای زیادی دارد.
مرد شماره 9 جهان در ادامه افزود: سال گذشته، سال سختی را سپری کردم. خیلی تمرین کردم و هرگز فکر نمی‌کردم به فینال استرالیا برسم. این دومین رقابتی بود که در سال جدید حضور یافته بودم. امیدوارم بتوانم ریکاوری خوبی برای دیدار نهایی داشته باشم. برای من بازی کردن برابر فدرر یک امتیاز محسوب می‌شود. حضور در فینال اتفاقی خاص برایمان است. در حالی برابر هم قرار می‌گیریم که سال مشکلات جسمانی زیادی داشتیم.
نادال در پایان اظهار کرد: فدرر در آکادمی مایورکا حضور داشت. او به مراسم افتتاحیه آمده بود. در آن جا فرصت گفت‌وگو پیدا کردیم. درباره دیدار احتمالی برابر هم صحبت می‌کردیم. سال گذشته دچار آسیب دیدگی شده بودیم. او از ناحیه زانو و من از مچ دست آسیب دیده بودم. هرگز تصور نمی‌کردیم به فینال استرالیا صعود کنیم.