فعالیت گسترده کاپیتان اسبق پرسپولیس در فضای مجازی ادامه دارد.

به گزارش مرورنیوز، پس از اتفاقات رخ داده بر سر مزار پیشکسوتان استقلال، در فضای مجازی بعضی از صفحه های منتسب به هواداران استقلال، پست های تندی را علیه علی کریمی منتشر کردند و از کلمه ای علیه کریمی استفاده کردند که روزی رسانه ها مدعی بودند آن را محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس خطاب به علی کریمی گفته است.

این گروه اعتقاد داشتند کریمی عامل تحریک فرد یا افرادی بوده که باعث شدند به بهشت زهرا (س) بروند و آن اقدام غیر انسانی را انجام دهند.

این اتفاقات باعث شد تا علی کریمی در کانال شخصی اش واکنش تندی به این ادعاها نشان دهد؛ او نه تنها علیه بعضی هواداران استقلال بلکه علیه مدیرعامل سابق قرمزها هم موضع گیری کرد.

کریمی ابتدا چنین متنی را منتشر کرد: «اگر این آدم هایى که میان شناسنامه خانوادگى خودشون رو وا میکنن و ادعا میکنن من ام‌الفساد هستم، در جوابشون فقط این جمله را میگم؛ در مقابل شما بى هویت ها افتخار می کنم به ام الفساد بودنم.»کریمی در ادامه متن دیگری هم منتشر کرد: «همون کسى که به من این حرف را زد الان یک پرونده قطورى داره که نمی دونم عمر قد میده به اون رسیدگى کردن یا نه!!! خدا جای حق نشسته فقط دیر و زود داره.»