ملی‌پوشان بزرگسال و تیم (ب) فوتبال ساحلی کشورمان که در بوشهر تمرینات خود را پیگیری کردند.

به گزارش مرورنیوز، 28 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی (ب) فوتبال ساحلی کشور امروز (شنبه) در دو نوبت تمرینی در زمین ساحلی بوشهر حاضر خواهند شد. به همین منظور ملی‌پوشان پس از صرف صبحانه در ساعت 7:15، از ساعت 8 وارد زمین شدند.

کادرفنی تیم ملی تمرین نوبت صبح را طوری برنامه‌ریزی کرده بود تا بازیکنان جوان تیم (ب) رقابت سرسخت و پر نشاطی با ملی‌پوشان بزرگسال کشورمان داشته باشند. در ابتدای تمرین بازیکنان دو تیم در قالب چهار گروه و به نوبت به بازی با توپ پرداختند و هر تیمی که در روند تمرین مرتکب خطا شده بود، باید استارت‌های سریع می‌زد. در این بخش بازیکنان جوان بیشتر خطاها را انجام دادند و در دو صحنه‌ای که ملی‌پوشان بزرگسال به دلیل خطا باید جریمه کادرفنی را اجرا می‌کردند، بازیکنان جوان به خوشحالی و کری‌خوانی پرداختند.

بازی بین دو تیم در زمان‌های چهار دقیقه‌ای بخش دیگر تمرین نوبت صبح امروز بازیکنان دعوت شده بود، به طوری که محمدحسین میرشمسی، سرمربی تیم ملی برای بازیکنان تیم بزرگسالان و همچنین علی نادری و عباس هاشم‌پور، دو عضو کادرفنی برای بازیکنان جوان تیم ملی (ب) مرتباً نکات فنی را گوشزد می‌کردند.

همچنین دو گروهی که خارج از زمین حضور داشتند، پشت دروازه‌ها مشغول گرم نگه داشتن بدن‌های‌شان بودند. بازیکنان در پایان تمرین 90 دقیقه‌ای پس از سرد کردن بدن‌های‌شان به هتل محل اقامت بازگشتند. تمرین نوبت عصر تیم ملی (ب) از ساعت 17 و تمرین تیم ملی بزرگسالان از ساعت 18:30 پیگیری خواهد شد.