سرمربی سویا از دست دادن یک بازیکن در جریان بازی را دلیل اصلی شکست برابر اسپانیول عنوان کرد.

به گزارش مرور نیوز، سویا در هفته بیستم لالیگا، شکست سنگینی را متحمل شد. این تیم در خانه اسپانیول به میدان رفت و با نتیجه‌ سه بر یک تن به شکست داد. سویا با این شکست، ۴۲ امتیازی باقی ماند تا با توجه به تساوی بارسلونا با اختلاف گل کمتر به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کند.

خورخه سامپائولی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: ۱۰ نفره شدن باعث شد توان ما کم شود و نتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند. متاسفانه اتفاقات بازی به سود ما رقم نخورد. در نیمه نخست بازی مساوی شد. با وجود ۱۰ نفره شدن، به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز بودیم اما حریف در خط دفاعی بسیار خوب بود و اجازه خودنمایی به ما نداد.

سرمربی سویا ادامه‌ داد: در فوتبال، ۱۰ نفر شدن معمولا روی تیم تاثیر منفی می‌گذارد. برای پیروزی به خانه اسپانیول آماده بودیم اما متاسفانه شکست خوردیم. هم من و هم بازیکنان بسیار ناراحت هستیم. می‌خواستیم برای چند ساعت هم شده صدرنشین را تجربه کنیم. در کل باید بگویم با وجود شکست به شاگردانم افتخار می‌کنم. با وجود اینکه ۱۰ نفره بودیم اما  روی دروازه حریف موقعیت خلق کردیم و می‌توانستیم  به پیروزی برسیم.