در ادامه هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا (سه شنبه) هفت دیدار برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، در مهم‌ترین بازی روز سه شنبه رقابت‌های لیگ آزادگان، دو تیم گل گهر سیرجان و نساجی قائمشهر به مصاف هم می‌روند. شرایط این دو تیم شباهتی به یکدیگر ندارد، در یک طرف گل گهری قرار دارد که با یک ثبات مستمر توانست خود را طی هفت هفته به رده دوم برسد و بالاتر از سپیدرودی قرار بگیرد که هفته‌ها صدر جدول را در اختیار داشت. در طرف دیگر، نساجی شرایط پرنوسانی دارد. آنها پس از رفتن محمود فکری نتایج سینوسی کسب کرده‌اند و روی نیمکت خود شاهد تغییرات زیادی بوده‌اند.

مسوولان نساجی پس از جدایی فکری ابتدا حسین مسگر ساروی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و پس از چند هفته ساکت الهامی به جای مسگر ساروی روی نیمکت این تیم نشست. در حال‌ حاضر گل گهر سیرجان که میزبان این دیدار است، با ۳۷ امتیاز در رده دوم و نساجی با ۳۴ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است و نتیجه این دیدار با توجه به اختلاف سه امتیازی این دو تیم، در سرنوشت پایان فصل‌شان خیلی تاثیرگذار است. همچنین بازی رفت این دو تیم با نتیجه‌ پر گل سه بر سه به پایان رسید که نوید یک دیدار زیبا را می‌دهد.

در دیگر بازی مهم، تیم صدرنشین ملوان بندرانزلی در خانه به مصاف ایران‌جوان بوشهر می‌رود تا بتواند انتقام شکست سه بر دو در دور رفت را از این تیم بگیرد. ملوانان هفته گذشته در داربی شهر گیلان و درخانه سپیدرود توانستند این تیم را با نتیجه‌ یک بر یک متوقف کنند تا صدرنشین باقی بمانند. در سوی دیگر میدان، ایران‌جوان قرار دارد که نتوانسته نتایج خوبی در نیم فصل دوم بگیرد و در حالی که چهار هفته از نیم فصل دوم گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده است. این دو تیم تا این جای رقابت‌ها به ترتیب با ۴۰ و ۲۲ امتیاز در رده‌های اول و سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

همچنین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که یک هفته‌ای است از رقابت‌های نظامیان جهان بازگشته، در خانه به مصاف اکسین البرز و شاگردان یحیی گل محمدی می‌رود. فجر در اولین دیدارش پس از بازگشت از رقابت‌های سیزم مقابل راه‌آهن یزدان به تساوی بدون گل رسید. اکسین البرز هم توانست خیبر خرم آباد را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کند. در حال‌ حاضر اکسین با ۳۱ امتیاز در رده نهم و فجر با ۱۳ امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه سه بر یک به سود اکسین به پایان رسید که نکته جالبش این است که هیچ کدام از مربیانی که در آن دیدار حضور داشتند، الان در تیمشان فعالیت نمی‌کنند.

برنامه کامل بازی‌های روز سه شنبه هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان- نساجی مازندران / ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه  اختصاصی گل گهر سیرجان   

پیروز سیف الله پور – حسین رحیمی پور – حامد صفایی – ایمان کهیش – ناظر: محمدرضا اسحاقیان

فجرسپاسی شیراز- اکسین البرز / ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه  شهید دستغیب شیراز   

علی اصغر مومنی – حسین مرادی – علی احمدی – علی ابراهیمی – ناظر: حبیب اله شیرازی

بادران تهران - راه‌آهن تهران /  ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه  کارگران تهران  

 مهدی شجاعی – عسگر محمدی – یوسف مغروری – هادی حاج عباسی – ناظر: حسین خانبان

خیبر خرم‌آباد - آلومینیوم اراک /  ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه   تختی خرم آباد 

مرتضی عابدی – حسین سلیمانی – مسعود شهسواری – داریوش احمدی – ناظر: علیرضا رجبلو

ملوان بندر انزلی -  ایرانجوان بوشهر / ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه  تختی انزلی

مهدی مرجان‌زاده – ایوب غلامزاده – داریوش صابرمطلق – مجید محمدی – ناظر: کریم اصغرزاده

مس رفسنجان -  نفت مسجدسلیمان / ساعت ۱۴:۰۰ ورزشگاه  شهداء رفسنجان   

سیدعلی میرغفاری – حمزه علی سلیمی – محمد نوری – وحید مالکی – ناظر: ایرج نظری

استقلال اهواز - مس کرمان / ساعت ۱۴:۱۵ ورزشگاه  تختی اهواز 

علی بای – حسینعلی عابدی – امید افخمی – پیام ساری اصلانی – ناظر: حسین عرب براقی