مهاجم تیم تراکتورسازی برای نخستین بار در فصل جاری بازوبند کاپیتانی تیمش را بر دست می بندد.

به گزارش مرور نیوز، محمد ابراهیمی در فصل شانزدهم لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان تراکتورسازی بوده و اگرچه در بازی اخیر یک پنالتی حساس را خراب کرد اما در مسابقه های قبلی امتیازهای زیادی برای تیمش به ارمغان آورده است.


حالا در آستانه بازی تراکتورسازی و پرسپولیس ابراهیمی هیجان ویژه ای برای این مسابقه دارد؛ او در بازی روز یکشنبه نقش زیادی خواهد داشت و خیلی ها امیدوارند یک نمایش خوب دیگر را به اجرا بگذارد و به موفقیت تیمش کمک کند. مساله مهم دیگری که به ابراهیمی انگیزه می دهد، بازوبند کاپیتانی است. با توجه به محرومیت مهدی کیانی و مصدومیت محمد ایرانپوریان، ابراهیمی سومین بازیکن تراکتورسازی از نظر کسوت و تجربه است و به همین خاطر مقابل پرسپولیس برای اولین بار از ابتدا بازوبند را بر دست می بندد. البته ابراهیمی در بازی با ماشین سازی نیز پس از اخراج کیانی، کاپیتان تراکتورسازی شد اما در بازی با پرسپولیس برای نخستین بار است که از ابتدا به عنوان کاپیتان بازی را شروع می کند.


بی تردید امیر قلعه نویی برای بازی بزرگ با پرسپولیس روی تجربه بازیکنانی مثل ابراهیمی، بنگر، بیگ زاده، حاتمی، نوری و... حساب باز کرده و باید دید آیا این نفرات پاسخ اعتماد سرمربی خود را می دهند یا خیر.