مهاجم و سرمربی پیشین میلان به برلوسکونی حمله کرد و او را متهم کرد که در کار مربیان دخالت می کند.

به گزارش مرور نیوز، فیلیپو اینزاگی که اکنون هدایت ونزیا در فوتبال ایتالیا را بر عهده دارد، به سیلویو برلوسکونی، مالک پیشین باشگاه میلان حمله کرد.

اینزاگی در این‌باره گفت: هر کس ممکن است نظری داشته باشد ولی دوست دارم با رییسی در یک باشگاه کار کند که خود را عقل کل نداند و در کار مربیان دخالت نکند. او هر وقت که بخواهد در کار مربیان دخالت می‌کند و هر چیزی که نظرش باشد را به مربیان انتقال می‌دهد.

اینزاگی درباره ظهور پدیده‌ای چون جانلوییجی دوناروما در میلان گفت: او بوفون جدید فوتبال ایتالیا خواهد بود و پیشرفت خواهد کرد و بهتر از این خواهد شد. میلان باید به این بازیکن ببالد. البته تنها دوناردوما پدیده میلان نیست. لوکاتلی دیگر بازیکن جوانی است که خیلی نظر من را به خود جلب کرده است. حتم دارم او نیز به بازیکن بزرگی تبدیل می‌شود.

مهاجم سابق میلان که نام او یادآور دوران شکوه این تیم ایتالیایی است، درباره افت این تیم نیز گفت: خیلی به میلان علاقه دارم و نمی‌توانم خود را جدا از این تیم بدانم. هواداران میلان به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و حضور در ماحل پایانی عادت کردند و همیشه شنیدن سرود لیگ قهرمانان در سن سیرو، به موضوعی عادی تبدیل شده بود ولی متاسفانه الان تیم حتی نمی‌تواند سهمیه کسب کند و این ناامید کننده است. امیدوارم میلان رفته رفته به همان دوران بازگردد چراکه هواداران میلان شایسته بیش از اینها هستند.