مایلی کهن گفت: با توجه به بازی زیبایی که در بازی مقابل ایران‌جوان ارائه دادیم می‌توانستیم با شایستگی 3 امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش مرور نیوز، محمد مایلی‌کهن عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم ایران‌جوان بوشهر و ملوان بندرانزلی در مورد بازی این تیم گفت: در نیمه اول، بازی خوبی را ارائه دادیم و شایستگی کسب 3 امتیاز را داشتیم.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه در این بازی شانس‌های زیادی داشتیم بیان کرد: با توجه به ارائه یک بازی زیبا در زدن توپ‌های آخر به‌خوبی عمل نکردیم و نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده‌کنیم.

مایلی کهن با بیان اینکه در نیمه دوم با توجه به تساوی در نیمه اول به‌ دنبال کسب سه امتیاز بودیم، توضیح داد: تیم ایران‌جوان بوشهر در این بازی باهوش عمل کرد و در ضدحملات موقعیت‌هایی را به‌دست آورد.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه در این بازی با وجود بازی خوب خودمان نتوانستیم به برتری دست پیدا کنیم، گفت: نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم؛ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و شایستگی کسب سه امتیاز را داشتیم.

مایلی‌کهن با بیان اینکه در این بازی 3 بازیکن محروم داشتیم خاطرنشان کرد: بازیکنان ملوان بازیکنان جوانی هستند و باشگاه ما مجموعه‌ای بازیکنان جوان و با تجربه است.