در هفته ای که مهاجم اول پرسپولیسی ها در میدان حضور نداشت، کاوه رضایی موفق شد با بهبود آمار خود از وی پیش افتاده و به رده دوم ارزشمندترین بازیکنان لیگ برسد. 

به گزارش مرور نیوز، دیدارهای این هفته لیگ برتر در حالی برگزار شد که در بین بازیکنان حاضر در صدر جدول ارزشمندترین ها، تنها بازیکن موفق شد عملکرد خود را بهبود بخشد و یک پله در جدول رده بندی بالاتر بیاید. از طرف دیگر، آقای گل لیگ نیز در دیدار اخیر تیمش می توانست تعداد گل های خود را بالاتر ببرد که این اتفاق نیفتاد چرا که داور پنالتی فولادی ها را پس گرفت و انصاری را از گلزنی در بازی برابر سیاه جامگان محروم کرد.


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید:


اول - ساسان انصاری، فولاد خوزستان - 16 امتیاز
مهاجم فولادی ها که در تعداد بازی اندکی توانست خود را به صدر گلزنان لیگ برتر برساند این روزها اوضاع نامساعدی در دیدارهای این تیم دارد، انصاری که در بازی اخیر تیمش تا مرز گلزنی نیز پیش رفته بود در پنج دیدار اخیر فولادی ها نتوانسته گلزنی کند. او این روزها با 12 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد، او تاکنون 3 پنالتی منجر به گل به دست آورده و 1 بار نیز با پاس خود موجبات گلزنی تیمش را فراهم کرد.

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)


دوم - کاوه رضایی، استقلال - 12 امتیاز
مهاجم کارآمد استقلالی هادر هر کدام از بازی های اخیر این تیم موفق شده تاثیر فراوانی در امتیازات به دست آمده بگذارد، او در دیدار برابر پیکان نیز موفق شد یک پاس گل به موقع برای دیگر مهاجم تیمش ارسال کند و تعداد پاس های خود را به عدد 6 برساند، کاوه تاکنون توانسته 6 گل نیز برای آبی پوشان به ثمر برساند تا هم اکنون با 12 امتیاز در رده دوم موثرترین ها قرار بگیرد.


دوم - محمد ایرانپوریان، تراکتورسازی - 12 امتیاز
بدون شک یکی از بدشانس ترین بازیکنان لیگ شانزدهم مدافع راست تراکتوری هاست، ایرانپوریان که هم در گلزنی و هم در گلسازی برای تیمش موفق عمل کرده است این روزها روند بهبودی خود را پشت سر می گذارد، ایرانپوریان تاکنون توانسته 5 بار برای تبریزی ها گلزنی، 6 بار با ارسال پاس های دقیق گلسازی کند ضمن اینکه 1 بار نیز توانسته یک پنالتی منجر به گل به دست بیاورد.

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)


سوم - مهدی طارمی، پرسپولیس - 11 امتیاز
مهاجم اول پرسپولیسی ها در دیدار اخیر این تیم نتوانسته به دلیل محرومیت به میدان برود، او که در آخرین دیداری که در میدان حضور داشت موفق شد گل مهم و سه امتیازی برای پرسپولیسی ها به ثمر برساند هم اکنون با 9 در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قرار گرفته است، طارمی، 1 پاس و 1 پنالتی منجر به گل نیز در کارنامه خود دارد.

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)


سوم - ایمان مبعلی، نفت تهران - 11 امتیاز
هافبک نفتی ها که عنوان بهترین گلساز لیگ را یدک می کشد بعد از مدت ها توانست در دیدار اخیر تیمش یک بار دیگر با پاس جادویی خود تنها گل تیمش را مهیا سازد، ایمان مبعلی اکنون 8 پاس گل در کارنامه خود دارد ضمن اینکه 3 بار نیز توانسته برای علی دایی و تیمش گلزنی کند.

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)


چهارم - مرتضی تبریزی، ذوب آهن - 10 امتیاز
مهاجم ذوبی ها که در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قرار دارد در دیدار اخیر تیمش نتوانست به گلزنی بپردازد و به همین دلیل کماکان 10 امتیازی باقی مانده است، تبریزی تاکنون 9 بار توانسته برای اصفهانی ها گلزنی کند و 1 بار نیز با پاس خود تیم را به گل برساند.

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)


چهارم - مرتضی آقاخان، پیکان - 10 امتیاز
هافبک - مهاجم خودروسازان را می توان یکی از بهترین بازیکنان این تیم در لیگ شانزدهم دانست، آقاخان که هم در گلزنی و هم در مهیا کردن فرصت گلزنی مهارت دارد یکی از دو گل یاران جلالی را در دیدار برابر استقلال به ثمر رساند تا در هر دو دیدار مقابل آبی پوشان موفق به گلزنی شده باشد، او هم اکنون 6 بار توانسته برای پیکانی ها گلزنی و 2 بار گلسازی کند ضمن اینکه 2 پنالتی منجر به گل نیز برای تیمش گرفته است.

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)


پنجم - محمد قاضی، نفت تهران - 9.5 امتیاز
مهاجم باتجربه نفتی ها در دیدارهای لیگ شانزدهم توانسته عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است، قاضی که همانند مبعلی نتوانسته بود در بازی های اخیر نفتی ها عملکرد موثری داشته باشد در دیدار اخیر این تیم موفق به گلزنی شد تا تعداد گل های خود را به عدد 8 برساند، قاضی یک پاس گل نیز در کارنامه خود دارد ضمن اینکه پنالتی نیز برای تیمش گرفته است، ضربه ای که تبدیل به گل نشد.

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)


توضیح جدول:
بازیکنان به ازای هر گل و پاس گل یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، آنها در صورتی که بتوانند ضربه پنالتی به دست بیاورند در صورت گل شدن یک امتیاز و در صورت از دست رفتن نیم امتیاز مثبت به دست می آورند.

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)

بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر (جدول)