سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: توانستیم در یک دیدار سخت و حساس به سه امتیاز بازی برسیم.

به گزارش مرور نیوز، سیداکبر پورموسوی بعد از برتری تیمش مقابل پدیده خراسان در نشست خبری گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و در یک دیدار حساس توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. این بازی دو نیمه متفاوت داشت که نیمه اول به طور کلی در اختیار ما بود و توانستیم یک گل هم به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم به حریف تعلق داشت و آنها به گل هم رسیدند، اما خوشبختانه توانستیم در دقایق به گل برتری برسیم.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های خوب تیم ما این است که تا لحظه آخر ناامید نمی‌شویم و دست از تلاش برنمی‌داریم. سه امتیاز این دیدار شرایط ما را خیلی بهتر می‌کند و برای‌مان بسیار ارزشمند بود. همچنین پیروزی در این دیدار برای هواداران‌مان که مدت طولانی بود بردمان را در اهواز جشن نگرفته بودند، لازم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه تیمش از دقیقه 48 به بعد دچار اُفت بدنی شده است، تصریح کرد: بازی‌های لیگ برتر سخت و فشرده هستند و تیم‌ها رفته رفته تحلیل می‌روند. جا دارد به تیم حریف نیز تبریک بگویم. پدیده مربی کاردان و باهوشی دارد و بازی را نیز خیلی خوب مدیریت کردند. آنها با تمام وجود بازی کردند و تا انتهای بازی دست از تلاش برنداشتند.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در خط میانی دچار خلاء و کمبود بازیکن نیست، گفت: ما از میثم دورقی راضی بودیم، اما او به دلیل شرایطی که داشت درخواست جدایی از تیم داد و ما هم چون به هیچ عنوان نمی‌خواهیم جلوی پیشرفت بازیکنی را بگیریم، به او اجازه جدایی دادیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین از بحرانی و سالاروند نیز راضی هستیم که کارشان را به خوبی انجام می‌دهند، اما از همین لحظه اعلام می‌کنیم که به جپاروف نیاز داریم و خواهان جذب او هستیم. ما دو سال پیش در شرایط حساس که تیم‌مان نزدیک به سقوط بود به ایمان مبعلی نیاز داشتیم اما این بازیکن را در  آن مقطع حساس به استقلال تهران دادیم. اکنون هم اگر استقلال بتواند جپاروف را به ما بدهد با تمام وجود این بازیکن را جذب خواهیم کرد.