سرمربی مجارستانی تیم ملی تفنگ کشورمان اعلام کرده که در صورت خوش قولی فدراسیون ۱۵۰ هزار دلار از طلب خود را به فدراسیون می‌بخشد.

به گزارش مرورنیوز، لازلو سوچک، سرمربی مجارستانی تیم ملی تفنگ کشورمان پس از اتمام قراردادش در پایان المپیک 2016 ریو شرط دریافت مطالبات گذشته خود را برای ادامه همکاری با فدراسیون ایران مطرح کرد و فدراسیون هم اعلام کرد که مطالبات وی که شامل پاداش‌ها و حقوق معوقه است را در 3 قسط پرداخت  می‌کند.

پس از این موضوع لازلو اعلام کرد اگر با خوش قولی فدراسیون رو‌به‌رو شود در خصوص ادامه همکاری به صورت پاره وقت با فدراسیون فکر و تصمیم نهایی خود را اعلام می‌کند. تاکنون یک قسط از اقساط این سرمربی پرداخت شده و وی نیز اعلام کرد که در صورت خوش قولی فدراسیون 150 هزار دلار از طلب خود را به فدراسیون می‌بخشد.

لازلو سوچک  گفت: مقداری از طلب خود را به فدراسیون ایران می‌بخشم چرا که نمی‌خواهم با شکایت به فدراسیون جهانی چهره ایران را در جهان خراب کنم. اگر این شکایت را طرح کنم در تفکر سایر مربیان خارجی در رشته‌های دیگر یا مربیان خارجی که در آینده به تیراندازی ایران خواهند آمد تاثیر خواهد داشت.

لازلو سوچک در 7 سال حضور در ایران بابت حقوق معوقه و پاداش‌های پرداخت نشده و البته جریمه تاخیر در پرداخت‌ها بیش از یک میلیارد تومان از فدراسیون تیراندازی ایران طلب دارد.