سرمربی آلمانی به شکل جالبی از بازیکنانش خواست میزان هوش خود را به اندازه بازیکنان چلسی برسانند.

به گزارش مرور نیوز، لیورپول باید امروز (شنبه) در لیگ برتر مهمان هال سیتی باشد. ببرهای فوتبال انگلیس که با هدایت سیلوا، جان تازه‌ای گرفتند، بعد از تساوی ارزشمند برابر منچستریونایتد این بار باید به مصاف لیورپول بروند که آن ها نیز داعیه قهرمانی در سر دارند.

یورگن کلوپ بعد از آغاز سال جدید میلادی، بسیار بد ظاهر شده است اما امیدوار است در ماه پیش رو، به روند برد بازگردند. کلوپ قبل از بازی با هال سیتی به خبرنگاران گفت‌: بله. قبول دارم باید بسیار باهوش باشیم. هوشیاری جزئی از فوتبال است. اگر به چلسی نگاه کنید می‌بینید آنها تجربه بالایی دارند و بازیکنان این تیم از هوش بالایی برخوردارند. از بازیکنانم می‌خواهم مثل بازیکنان چلسی باهوش باشند. نمی‌توانم هوش را در تمرینات با بازیکنان کار کنم. این جزئی از شخصیت بازیکنان است و مربی نقش زیادی در آن ندارد.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت‌: در بازی‌های گذشته، اشتباه‌های بسیار بدی داشتیم. متاسفانه امتیازات زیادی را از دست دادیم. البته من در حال صحبت کردن درباره انسان‌ها و میزان هوش آنها هستم که نمی‌توان در تمرینات فیزیکی، میزان آن را بالا برد. اشتباه‌ برای هر انسانی رخ می‌دهد.  مهم‌ترین مساله این است که چطور می‌توانیم با این اشتباه‌ها کنار بیاییم. باید نشان بدهیم به اشتباه‌هایمان غلبه کردیم. مدیریت بازی بازیکنان من ضعیف بوده است. در زمین زیاد می‌دویم اما کار تیمی ما کم است. برای مثال در بازی با چلسی تیمم را به هیچ وجه شایسته یک امتیاز هم نمی‌دانم. چلسی می‌توانست بازی را دو بر صفر کند و چند بار هم این شانس را داشت. آنها به ما زمان دادند و ما به بازی برگشتیم. باید یکسری از مسائل را حل کنیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

لیورپول هفته‌ قبل در خانه برابر چلسی در حالی به تساوی بر یک رضایت داد که دیگو کاستا یک ضربه پنالتی‌ را از دست داد تا سهم دو تیم یک امتیاز باشد.