سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است پس از سپردن اختیار تام توسط مدیرعامل کل مجموعه سپاهان بعضی از افراد هیات مدیره از این اقدام ناراحت شده‌اند.

به گزارش مرور نیوز، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره استعفای از سرمربیگری این تیم، اظهار کرد: شرایطی پیش آمد که من را  به ستوه آورد. خیلی برای تماشاگران خوب سپاهان ارزش قائلم، اما باشگاه کارهایی را کرد که من را مجبور کرد استعفا بدهم و من هم چنین بیانیه‌ای را منتشر کردم.

وی ادامه‌ داد: یک مربی وقتی در زمین کار خود را انجام می‌دهد و سپس در نشست خبری بعد از بازی از خبرنگاران می شنود که تیمش بازیکن جدید گرفته است چه باید بکند؟ این کار خیلی سخت است و اصول و فلسفه مربیگری را زیر  سوال می‌برد و من به خاطر سایر مربیان استعفا دادم. بدون اجازه  من بازیکن جذب کرده‌اند، در حالی که حتی یک مشورت کوچک با من نکرده‌اند و این حرکت بسیار زشت و زننده برای باشگاه سپاهان است.

ویسی افزود: کجای دنیا چنین چیزی دیده‌اید؟ تیم ما به اندازه پرسپولیس که صدرنشین جدول است ۲۵ گل زده است. در حالی که گل خورده ما به اندازه تیم‌های در حال سقوط مانند سیاه‌جامگان و ماشین سازی است و این نشان می‌دهد که ما نیازی به هافبک طراح نداریم، در نتیجه‌ این خرید کارشناسی شده نیست.

وی درباره خرید جپارف ‌اضافه کرد: من به آنها گفتم که آندو، روزبه چشمی یا فرشید باقری را جذب کنند، زیرا تیم ما مشکل دفاعی دارد. استقلال تهران چنین بازیکنی را جذب کرده، زیرا سه هافبک دفاعی خوب دارد و در بخش طراحی حملاتش مشکل دارد، اما ما در فاز دفاعی ضعیف هستیم.

ویسی در خصوص صحبت‌هایش با سبحانی مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه در ابتدای فصل نیز، گفت‌: در ابتدای فصل دکتر سبحانی، مدیرعامل کل مجموعه سپاهان به من اختیار تام داد که این به بعضی‌ها برخورد خورد. آنها چون نتوانستند علی کریمی ۲۳ ساله را بیاورند، رفتند بازیکن ۳۵ ساله گرفتند. در حالی که از من خواسته بودند که جوانگرایی کنم. اگر می‌خواستید بازیکن جوان نیاورید چرا به من گفتید که جوانگرایی کنم و نام هادی عقیلی را از لیست پاک کنم؟ چرا به من گفتند که تمام بازیکنان بالای ۳۰ سال تیم را رد کنم؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره این مشکل ادامه‌ داد: خیلی از پیشکسوتان اصفهان و مسئولان این شهر از من خواستند که  به سر کارم برگردم. من امروز با دکتر سبحانی جلسه‌ای برای حل این مشکل خواهم داشت. اگر حرف‌های من درست بود من به کارم ادامه می‌دهم و اگر صحبت‌های آن اشخاص صحیح بود من به حرف آنها گوش می‌دهم.

وی در پایان گفت‌:  سه سال پیش که برانکو سرمربی پرسپولیس شد، آنها دوازدهم شدند. سال گذشته با جوانگرایی فوق‌العاده‌ای که داشتند با تفاضل گل کمتر قهرمان نشدند و این فصل نیز قطعا قهرمان هستند. استقلال نیز  با جوانگرایی تیمی ساخته است که کسی نمی‌تواند مقابلش بایستد. من هم می‌توانم بازیکنی در حد تیم‌ ‌ملی بگیرم، اما این هنر نیست. من هم می‌توانم بازیکن ملی‌پوش بگیرم و قهرمان شوم. آنها از من جوانگرایی خواستند و من هم همین روند را در پی گرفتم.