سرمربی ۶۸ ساله آتزوری خبر داد هافبک جوان تیمش در دیدار با مقدونیه بازی خواهد کرد.

به گزارش مرورنیوز، جامپیرو ونتورا که شاگردانش پس از تساوی یک بر یک مقابل اسپانیا، امشب (یکشنبه) در دیدار سوم خود در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از گروه G میهمان مقدونیه هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: وراتی گنجینه فوتبال ایتالیاست. اگر سورپرایز خاصی نباشد، او در این دیدار به میدان خواهد رفت. مارکو در بازی با اسپانیا در شرایط بازی نبود.

وی افزود: از عملکرد دروسی در بازی با اسپانیا خیلی رضایت دارم و از اینکه او را برای آن بازی در ترکیب قرار دادم، پشیمان نیستم. آیا می‌توانیم از وراتی و دروسی همزمان در ترکیب استفاده کنی؟ دانیله و مارکو دو بازیکن با دو سبک متفاوت از هم هستند، اما هرگز نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. هدف ما استفاده از بازیکنان به طور گردشی است.

سرمربی آتزوری در مورد بازی امشب مردانش اظهار داشت: بازی با مقدونیه آسان نخواهد بود. آنها در دو بازی قبلی‌شان شکست خورده‌اند، اما بدشانس بودند. بازی مهمی خواهد بود و می‌تواند بازی سرنوشت‌سازی برای ما در فرآیند مرحله انتخابی جام جهانی است. می‌توانیم در تیم ملی ایتالیا روی بازیکنان جوان بیشتری حساب باز کنیم، اما این کار نیاز به زمان دارد.

در گروه G، آلبانی با 6 امتیاز صدرنشین است، اسپانیا با 4 امتیاز (تفاضل گل 8+) در مکان دوم جای دارد و ایتالیا هم با 4 امتیاز (تفاضل گل 2+) در رده سوم ایستاده است.