مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از حضور وزیر ورزش و جوانان کشور در استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سید محمدتقی علوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از سفر و حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان کشور در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مسوول کشوری فردا، دوشنبه، 18 بهمن مهمان استان ما خواهد بود، افزود: آقای سلطانی‌فر فردا ساعت 10 صبح در گچساران حضور خواهد داشت.

وی، حضور در گلزار شهدای گمنام گچساران و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به همراه مسوولان استانی را نخستین برنامه این مسوول کشوری ورزش عنوان کرد و بیان داشت: حضور در سالن آزادی این شهر و نشست با ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گچساران برنامه بعدی وی است.

این مسوول از تجلیل پیشکسوتان ورزش گچساران با حضور وزیر ورزش و جوانان کشور در گچساران خبر داد و گفت: این آیین فردا با حضور سلطانی‌فر در این شهر برگزار خواهد شد.

علوی با بیان اینکه برنامه‌های مسعود سلطانی‌فر تا ظهر در گچساران ادامه خواهد داشت، گفت: این مسوول بعد از ظهر با حضور در شهر دهدشت و برگزاری نشست با سمن‌ها و قهرمانان این شهر برنامه‌های خود را ادامه خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد سومین مکان حضور وزیر ورزش و جوانان کشور را یاسوج، مرکز استان عنوان کرد و بیان داشت: بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری آزادی و سرای ورزشکاران یاسوج از برنامه‌های مهم این مسوول در یاسوج است.

وی حضور سلطانی‌فر در نشست شورای اداری استان با حضور استاندار، مسوولان ورزشی، روسا و نایب رئیسان ورزش را از دیگر برنامه‌های فردا بیان کرد.

علوی ضمن ابراز خرسندی از حضور وزیر ورزش و جوانان کشور در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امیدواریم حضور این مسوول ورزش‌دوست در استان ما مایه خیر و برکت بوده و به توسعه و ارتقای ورزش استان کمک کند.