قهرمان مسابقات پارا کانوی قهرمانی آسیا گفت: کسب مدال طلا برایم ارزشمند بود و خستگی پارالمپیک را از تنم پاک کرد.

به گزارش مرورنیوز، به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، شهلا بهروزی‌راد پس از کسب مدال طلا در رقابت‌های کلاس KL3 مسابقات قهرمانی پاراکانوی آسیا گفت: مسابقات پاراکانو در سطح قهرمانی آسیا و باحضور 9 کشور برگزار شد و من موفق شدم در کلاس KL3 به نشان طلا دست یابم.

وی افزود: بعد از پارالمپیک و خستگی ناشی از این مسابقات و اینکه نتوانستم به دلیل شرایط جوی به رکورد مورد نظر خودم دست پیدا کنم، کسب این مدال برایم بسیار ارزشمند بود و خستگی پارالمپیک را از تنم پاک کرد.

تنها نماینده قایقرانی ایران در بازی‌های پارالمپیک ادامه داد: در مسابقات پارالمپیک من تنها نماینده آسیا در کلاس KL3 بودم و از این‌رو در ازبکستان هیچ رقیب مشابهی با ریو نداشتم. تمام تلاشم را در مسابقات قهرمانی آسیا به کار بردم و خوشحالم که به این عنوان دست پیدا کردم.

بهروزی‌راد در پایان گفت: در مسابقات ازبکستان توانستم تا حد زیادی به رکورد تمریناتم در تهران دست پیدا کنم و این مسئله از نظر روحی ریکاوری خوبی بعد از ریو بود و امیدوارم با مسابقات برون مرزی بیشتر بتوانیم برای دور بعدی بازی‌های پارالمپیک به عنوان بهتری دست پیدا کنیم.