کاپیتان بایرن مونیخ زمان کناره‌گیری خود از دنیای فوتبال را مشخص کرد.

به گزارش مرور نیوز، فیلیپ لام سال‌هاست در بایرن مونیخ بازی می‌کند و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بندد. این بازیکن سرشناس آلمانی به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است. روزنامه کیکر آلمان اعلام کرد که لام آخرین فصل حضور خود در بایرن را پشت‌سر می‌گذارد و در پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

کیکر نوشت: لام بعد از جلساتی متعددی که با اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه (مدیران باشگاه) گذاشت، به این نتیجه رسید که در پایان فصل برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. او می‌خواهد مدیر ورزشی بایرن مونیخ شود.

خود لام بعد از پیروزی که بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ در جام حذفی آلمان به دست آورد، در واکنش به خبر خداحافظی‌اش بعد از پایان فصل اظهار کرد: آخرین فصل حضورم در بایرن را سپری می‌کنم و بعد از پایان فصل خداحافظی می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد مدیر ورزشی بایرن مونیخ شود نیز گفت: فعلا زمان مناسبی برای من نیست تا این مدیر ورزشی بایرن شوم.

ماتیاس سامر چند سالی است که مدیر ورزشی بایرن مونیخ است اما او بیمار است و دیگر نمی‌تواند به کارش ادامه بدهد.

بایرن مونیخ با وجود آنکه با تیم آماده دوران پپ گواردیولا فاصله گرفته است اما همچنان در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا قرار دارد و با تیم دوم که لایپزیگ است، چهار امتیاز اختلاف دارد.