برترین‌های مسابقات دوگانه بانوان استان قم در پایان رقابت بانوان ورزشکار در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان معرفی شدند.

به گزارش مرور نیوز، مسابقات دوگانه بانوان استان قم در بوستان نرگس قم برگزار شد و در پایان این مسابقات که با استقبال جالب توجه بانوان ورزشکار قم به انجام رسید نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مسابقات که روز شنبه در قالب 2 رشته دو و میدانی و دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر برگزار شد شرکت کنندگان در 2 رده سنی جوانان و امید با هم رقابت کردند.

در رده سنی جوانان، عنوان نخست به سارا کریمی رسید و مینا زارع پور و مونا زارع پور با کسب بهترین حد نصاب مجموع 2 رشته دوچرخه سواری و دو و میدانی عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

سارا کریمی در حالی در این مسابقات به مقام نخست رسید که در دوره قبلی این رقابت‌ها نیز مقام اول را به دست آورده بود اما در بین نفرات برتر این دوره، خبری از سپیده ساعتچی و محدثه خسروخانی که در دوره قبل روی سکو رفته بودند، نبود.

در مسابقات رده سنی امید، آرزو تنباکویی که در ورزش بانوان قم به عنوان یک دو و میدانی کار شناخته می‌شود توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. محیا محمود نیا در این مسابقات دوم شد و زهرا احمدی عنوان سوم را به دست آورد.

در مسابقات این بخش نیز، هیچ یک از 3 عنوان دار دوره قبلی شامل نوریه عباسی، هانیه خسروی و سپیده مظفری فرد حضور نداشتند ضمن این که در پایان این مسابقات با اهدای جوایز نقدی از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.