سرمربی لیورپول عنوان کرد تیمش نباید به خاطر برد بازی با تاتنهام آرامش و کنترلش را از دست بدهد.

به گزارش مرور نیوز، لیورپول شب گذشته (شنبه) در هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود. این تیم شروع بسیار خوبی در این مسابقه داشت و توانست در همان نیمه نخست با دو گل حریفش را شکست بدهد و پیروزی ارزشمندی را به دست بیاورد. این نخستین برد لیورپول در لیگ برتر در سال ۲۰۱۷ بود.

یورگن کلوپ بعد از پیروزی تیمش برابر تاتنهام گفت‌: اگر به شما بگویم با این برد به تیمم امیدوار شدم که چلسی را در صدر جدول رده‌بندی بگیرد، به من چه می‌گویید؟ آیا می‌گویید که دیوانه شدم و یا جاه طلب هستم؟ شاید شما بگویید امیدی به قهرمانی و این جور صحبت‌ها را ندارم. از نظر من تنها راهی که تیم‌ها برای قهرمانی در این فصل دارند، این است که تمام بازی‌هایشان را ببرند و این ممکن است برای ما رخ بدهد. باید آرامش خودمان را به دست بیاوریم. نباید از این برد دیوانه شویم. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. بازی‌های سخت ما شروع می‌شود و باید بتوانیم نتیجه‌ای که در بازی با تاتنهام گرفتیم را در مابقی بازی‌ها نیز کسب کنیم.

سرمربی آلمانی لیورپول به خوبی می‌داند رسیدن به چلسی چقدر کار سختی است چراکه آبی پوشان لندن ۱۹ بازی از ۲۴ دیدار قبلی شان را با برد به پایان رساندند. کلوپ در مورد این موضوع گفت‌: فرم کنونی چلسی این را نشان می‌دهد که آنها هیچ مشکلی ندارند و به خوبی پیش می‌روند اما خیلی سخت است که آنها روند رو به رشدشان را ادامه‌ بدهند. نوبت به توقف آنها نیز فرا خواهد رسید و ما امیدواریم اگر  قرار است چلسی متوقف شود این ما باشیم که به آنها می‌رسیم. مطمئن نیستم بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم ولی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم به این مهم دست یابیم. در این راه باید تمام بازی‌هایمان را تا پایان فصل با برد به پایان برسانیم و امیدوار باشیم چلسی در بازی‌های بعدی خود امتیاز از دست بدهد تا اختلاف امتیازی کمتر و کمتر شود.

لیورپول که از جام حذفی کنار رفته است، این هفته‌ تنها تیم مدعی است که استراحت خواهد داشت و بازی نخواهد کرد. بازی بعدی آنها برابر لسترسیتی در کینگ پاور (ورزشگاه لستر) است که جزو بازی‌های سخت شاگردان کلوپ محسوب می‌شود. قرمزها همچنین بلافاصله باید پذیرای آرسنال باشند.