سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با دو بازیکن صربستانی به توافق رسیده بودیم، اما نمی‌دانم چه کسی نظر آنها را برای حضور در ایران تغییر داد.

به گزارش مرور نیوز، تیم بسکتبال شهرداری گرگان که از ابتدای فصل شرایط خوبی را سپری نمی‌کند در حال حاضر در رده نهم جدول 10 تیمی جای گرفته است. گرگانی‌ها در هفته هجدهم مغلوب دانشگاه آزاد شد و باید در آخرین مسابقه دور مقدماتی روز دوشنبه به مصاف نیروی زمینی برود.

مسئولان این تیم برای جانشینی بازیکنان خارجی که این تیم را ترک کرده بودند، با دو یار صربستانی به توافق رسیدند، اما در حالی که همه چیز برای حضور آنها در ایران فراهم شده بود، این اتفاق نیفتاد و نظر آنها تغییر کرد.

طیبی سرپرست شهرداری گرگان در این باره گفت: با دو بازیکن صربستانی تمام توافقات انجام شده بود و قرار بود به زودی به تمرینات تیم بیایند، اما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد و چه کسی آنها را از سفر به ایران منصرف کرد.

وی ادامه داد: با این وضعیت کارمان سخت شده است و باید یک بار دیگر دنبال یار خارجی باشیم. ایزدپناه سرمربی تیم هم یکی از دغدغه‌هایش حضور یار خارجی شده است.

سرپریست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد بازی روز دوشنبه با نیروی زمینی گفت: بازی حساسی با نیروی زمینی داریم و برای اینکه در مرحله گروهی کارمان راحت باشد حتما باید این مسابقه را ببریم. به همین منظور بعد از بازی با دانشگاه آزاد در تهران ماندیم و در سالن آزادی تمرین می‌کنیم.