تور جهانی والیبال ساحلی در حالی خاتمه پیدا کرد که دو تیم از روسیه توانستند روی سکو بروند.

به گزارش مرور نیوز، مرحله نهایی تور جهانی والیبال ساحلی عصر امروز در جزیره کیش پیگیری شد و در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم‌های روسیه (نیکیتا لیامین - ویاچزلاف کرازیلنیکوف) و لهستان (پیوتر کانتور - بارتوش لوزیاک) به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان روس ها توانستند با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داده و قهرمان شوند و 11 هزار پاداش مسابقات را به دست آورد. تیم لهستان نیز نایب قهرمان شد و جایزه هشت هزار دلاری را به دست آورد.

دیدار رده بندی این رقابت ها نیز با جدال دو تیم آلمان (لوزنز شومن - جولیوس تئول) و روسیه (اولگ استویانوفسکی - آرتم یارزوتکین) برگزار شد که روس ها مقام سوم را به دست آوردند.

به این ترتیب در این دوره از رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی که در سطح سه ستاره برگزار شد روس ها توانستند دو سکو را به خود اختصاص دهند. 4 بازیکن از روسیه روی سکوهای اول و سوم ایستادند.

در پایان این مسابقات و در جشن قهرمانی نظم چندانی وجود نداشت. بسیاری از تماشاگران و مسئولان برگزار کننده در پایان مسابقات وارد زمین مسابقه شدند تا نظم حلقه مفقوده این مراسم باشد. تماشاگرانی که وارد زمین شده بودند با موبایل های خود در حال گرفتن عکس و فیلم سلفی بودند.

آنجلو، رئیس ساحلی فدراسیون جهانی والیبال پس از جشن اختتامیه دو کودک را بغل کرد و با عروسک های یوز ایرانی که در حاشیه مسابقات تماشاگران را تهییج می کردند عکس یادگاری گرفت.

4 روس روی 3 سکو/ بازار داغ سلفی در جشن اختتامیه

تیمی از روسیه که توانست روی سکوی قهرمانی بایستد، همان تیمی است که در رقابت های المپیک 2016 ریو نتوانست به مدال دست پیدا کند. این تیم در بازی رده بندی المپیک با نتیجه 2 بر یک باخت تا از رسیدن به مدال بازبماند.

ترتیب رتبه نهایی تور جهانی کیش به شرح زیر است:

1- روسیه (نیکیتا لیامین - ویاچزلاف کرازیلنیکوف)

2- لهستان (پیوتر کانتور - بارتوش لوزیاک)

3- روسیه (اولگ استویانوفسکی - آرتم یارزوتکین)

4- آلمان (لورنز شومن - جولیوس تئول)