سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین از تمدید اردوی تیم ملی تا اواخر اسفند ماه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مسعود مهدوی‌نیا در این خصوص اظهار داشت: اردوی پنجم تیم ملی تا یازدهم اسفند در نظر گرفته شده بود که درخواست تمدید این اردو را دادیم و تمرینات تا 25 اسفند برپا خواهد بود و در واقع اردوی پنجم و ششم با هم و به دنبال یکدیگر برگزار می شود.

مهدوی‌نیا افزود: در پایان این اردو ملی پوشان از نظر استقامتی و تمرینات هوازی مورد تست قرار می گیرند و از هفته دوم فروردین ماه نیز اولین اردوی تیم ملی در سال جدید آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: سال آینده رویدادهای مهمی در پیش داریم؛ مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی جمهوری چک که هفته اول شهریور ماه برگزار می شود و همین طور مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی شانگهای که هفته ی اول مهر ماه برپا خواهد بود. البته مسابقات کاپ جهانی مجارستان در هفته اول خرداد نیز برگزار می شود که چنانچه شرایط فراهم شود، پیش از حضور در رویدادهای جهانی و آسیایی، در این کاپ جهانی نیز شرکت می کنیم.

وی گفت: در حال حاضر، در کنار چهار ملی‌پوشی که در تیم قایقرانی داشتیم، سه ورزشکار دیگر نیز حضور دارند و در تلاش هستند تا به مرز آمادگی مورد نظر کادر فنی برسند و انجمن نیز به درخواست استانها مبنی بر معرفی ورزشکاران پاسخ داده و تاکنون هر ورزشکاری که معرفی شده، در صورت احراز شرایط، در تمرینات حضور یافته است.

مهدوی نیا در پایان پیرامون بهبود شرایط ملی پوشان گفت: خوشبختانه ملی پوشانی که در اردوها بوده اند، طی ماههای اخیر از نظر عملکرد بسیار بهتر شده اند و در هر اردو به نسبت اردوی قبل شاهد پیشرفت آنها هستیم و امیدواریم سال آینده در مسابقات جهانی و آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاروان ایران در بازی های پارالمپیک ریو 2016 برای اولین بار در رشته قایقرانی شرکت کرد و شهلا بهروزی راد، نماینده کشورمان در این رویداد مهم بود.