امید ویرانی از خراسان رضوی با پیروزی ٥ بر ٣ در مقابل محمدمیر نورزه ای از قزوین قهرمان سومین رنکینگ اسنوکر زیر 21 سال شد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ فینال سومین رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 21 سال بعد از ظهر امروز یکشنبه یکم اسفندماه برگزار شد و طی آن امید ویرانی از استان خراسان رضوی با پیروزی ٥ بر ٣ در مقابل محمدمیر نورزه ای از استان قزوین به مقام قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها دست یافت. در دیدار رده بندی مصطفی اعلائی از استان قزوین با پیروزی 3 بر یک در مقابل مهدی داداشی از استان آذربایجان شرقی به مقام سوم دست یافت.

بالاترین برک این رقابت ها با امتیاز 115 توسط امید ویرانی به ثبت رسید و از سوی کیمته برگزاری مسابقات علیرضا نوروز زاد به عنوان بازیکن اخلاق در سومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 21 سال معرفی شد.

در این دوره از رقابت ها میلاد اسماعیلی، سعید اسماعیلی، محمدمدبر، مصطفی میردادمادی، علی صمدی، محمداسدی، پوریا جباری از استان قزوین، علی دشت بزرگ، آرش بودیانی، بیژن امجد از خوزستان، آرش شمس، محمدمهدی مرحمتی از استان فارس، مهدی ونکی، قاسم کریمی، رضا شکری از استان تهران به عنوان داور و حسین بیابانی مقدم به عنوان سرداور همچنین سعید گرجی به عنوان مسئول برگزاری در این رقابت ها حضور داشتند.

رقابت های رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 21 سال بیست و پنجم بهمن ماه با حضور 114 ورزشکار از استان های آذربایجان غربی، فارس، مرکزی، اردبیل، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، تهران،خراسان رضوی، زنجان، قزوین،کرمان،لرستان، ایلام، کهگلویه و بویر احمد،گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان و کردستان برگزار شد و امروز یکشنبه یکم اسفندماه با معرفی قهرمان به پایان رسید.