اولین دوره فستیوال بین المللی قایقرانی در حالی از فردا در شهر بوشهر آغاز به کار می کند که تنها شاهد حضور تیم اسپانیا به عنوان تیم خارجی در این رقابتها خواهیم بود.

به گزارش مرور نیوز، اولین دوره فستیوال بین المللی قایقرانی به همت هیات قایقرانی بوشهر قرار است از چهارم اسفندماه به مدت سه روز در آبهای این شهر برگزار شود. این رقابتها به میزبانی سه باشگاه ورزشی قایقرانی دولاب، سکان تهران و میداف برگزار خواهد شد.

طبق اعلام میزبان در این دیدارها 17 استان کشور به همراه یک تیم خارجی حضور می یابد. تلاش مسئولین برای حضور کشورهای خارجی به ثمر ننشست تا تنها شاهد حضور کشور اسپانیا در این دیدارها باشیم.

این رقابت ها در سه رشته آبهای آرام، روئینگ و دراگون بوت و در دو بخش زنان و مردان دنبال خواهد شد. قایقرانی در مواد کایاک و کانو کانادایی و روئینگ مسافت های 200 متر و 5 کیلومتر و دراگون بوت در مسافت های 200و دو هزار متر در دهکده گردشگری بوشهر به رقابت می پردازند.

میزبان این رقابتها برای برترین ها نیز جوایزی اعلام کرده است. یک میلیون تومان، 750 هزار تومان و 500 هزار تومان جوایز نفرات اول تا سوم خواهد بود.

فستیوال بین المللی قایقرانی با حضور 17 استان کشور و تیم قایقرانی اسپانیا از چهارم تا ششم اسفند ماه در منطقه گردشگری بوشهر برگزار می شود.