سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر تولوز ناراحت است با این حال تاکید کرد که اجازه نمی‌دهد بازیکنان احساس ناامیدی کنند.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از رویترز، پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته بیست و ششم لیگ فرانسه نتیجه‌ ناامید کننده‌ای را به دست آورد. تیم بزرگ و متمول پاریسی در ورزشگاه خانگی خود از تولوز پذیرایی کرد و با تساوی بدون گل متوقف شد تا بهترین فرصت برای کم کردن فاصله خود با موناکو صدرنشین را از دست بدهد.

اونای امری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: متاسفانه بهترین فرصت برای کم کردن فاصله خود با موناکو صدرنشین را از دست دادیم. تولوز در خط دفاعی بسیار خوب ظاهر شد. آنها به خوبی دفاع کردند و در باز کردن دروازه این تیم ناکام بودیم. فکر نمی‌کنم تصمیمات داوری باعث ناکامی ما در این دیدار باشد. فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. شایسته پیروزی بودیم ولی نتوانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. برای پیروز شدن باید بهتر ظاهر می‌شدیم. تیم خوبی هستیم اما اگر می‌خواهیم پیروز شویم، باید بهتر از این ظاهر شویم و قدر فرصت‌هایمان را بدانیم.

امری در پایان سخنان خود اظهار کرد: نسبت به آغاز فصل پیشرفت خوبی داشتیم و باید به این راه خود ادامه‌ بدهیم. هنوز کارهای زیاد برای انجام دادن داریم. فرصت بسیار خوبی را برای نزدیک شدن به موناکو از دست دادیم. با این حال نباید ناامید شویم. می‌خواهم تفکر پیروزی را در تیم به وجود آورم. بعضی از بازیکنان احساس خستگی می‌کنند و به استراحت نیاز دارند.

در جدول رده‌بندی لیگ فرانسه، موناکو با 59 امتیاز در صدر قرار دارد و دو تیم پاری ‌سن‌ ژرمن و نیس هم 56 امتیازی هستند.