آخرین جلسه تمرینی رقیب پرسپولیس در ریاض با اتفاقی جالب توام بود که به گزارش اصلی یکی از سایت های معتبر خبری این کشور تبدیل شد.

به گزارش مرور نیوز، بازیکنان الهلال آخرین جلسه تمرینی خود تا قبل از عزیمت به مسقط و برپایی اردوی شبانه روزی در این شهر را در کمپ اختصاصی خود در حالی زیر نظر رامون دیاز آرژانتینی برگزار کردند که در ابتدای این تمرین اتفاق جالبی نظر رسانه های گروهی را به خود جلب کرد تا از آن به عنوان دوپینگ بازیکنان الهلال قبل از ورود به آسیا نام ببرند!


ماجرا از این قرار بود که باشگاه الهلال در یکی از برنامه های خود برای درآمدزایی رستوران های زنجیره ای خود با نام «دومینو پیتزا» را راه اندازی و افتتاح کرد که در آخرین جلسه تمرین قبل از مصاف با پرسپولیس در ریاض این پیتزاها در اختیار بازیکنان تیم قرار گرفت تا با صرف آن تمرین خود را آغاز کنند. از همین رو سایت اسپورت سعودی در گزارش خود از این جلسه تمرینی با تیتر طعنه آور دوپینگ الهلالی ها قبل از سفر به مسقط باعث تعجب مخاطبانش شد.


در آخرین جلسه تمرینی الهلال تمام ستاره های این تیم به جز محمد الدوسری و جمال جمیل مصدوم حضور داشتند و نزدیک به 90 دقیقه زیر نظر سرمربی آرژانتینی تمرین سنگین و فشرده ای برگزار و سپس با جت اختصاصی مالک باشگاه راهی مسقط شدند.

ندوپینگ بازیکنان رقیب پرسپولیس در ریاض!

دوپینگ بازیکنان رقیب پرسپولیس در ریاض!

دوپینگ بازیکنان رقیب پرسپولیس در ریاض!

دوپینگ بازیکنان رقیب پرسپولیس در ریاض!