فرمانده ملی‌پوش بایرلورکوزن گفت:اتلتیکومادرید قرعه‌ای جذاب برای ما است.

به گزارش مرور نیوز، «لارس بن‌در» در گفت‌وگویی با هفته‌نامه کیکر به مناسبت رویارویی تیمش با اتلتیکومادرید دربازی فرداشب در لیگ قهرمانان اروپا گفت:انجام بازی مجدد در مادرید، آن هم با چنین فضای، فوق‌العاده باشکوه است.می‌توان گفت یک قرعه‌ جذاب برای ما است. و دیگر این که 2 سال قبل می‌توانستیم حتی این حریف را کنار بزنیم.

ستاره ملی‌پوش و کاپیتان لورکوزنی‌ها در این گفت‌وگو چنین نقطه نظراتش را به طور کامل بیان کرد:

لارس بن‌در: اتلتیکو قرعه‌ای جذاب برای لورکوزن است/ می‌توانیم مادریدی‌ها را کنار بزنیم!

*آقای بن‌در، بعد از قرعه‌کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مواجه شدن با اتلتیکومادرید، آیا از این که بتوانید انتقام شکست 2 سال قبل را بگیرید، خوشحال شدید یا از بازی با حریفی سرسخت، عصبانی بودید؟

اجازه دهید بگویم انجام بازی مجدد در مادرید، آن هم با چنین فضای، فوق‌العاده باشکوه است.می‌توان گفت یک قرعه‌ جذاب برای ما است. و دیگر این که 2 سال قبل می‌توانستیم حتی این حریف را کنار بزنیم.

*اما بعد از آن رویارویی، اتلتیکو 2 بار به فینال بازی‌ها رسیده،‌در حالیکه لورکوزن در هیاهوی لیگ اروپا شکست خورد.

ببینید در سال‌های اخیر همیشه در بازی‌های خانگی، عملکرد خوبی داشته‌ایم.حتی 2 سال قبل اتلتیکو را شکست دادیم. حالا هم شانس بزرگی داریم که تجربه خوبی کسب کنیم.مطمئن باشید اگر به حداکثر توان خود نزدیک شویم، در شرایطی قرارمی‌گیریم که هر تیمی را کنار بزنیم.

* از حالا روی این مساله که بایر فصل آینده در مسابقات اروپایی نباشد، باید حساب کرد؟

وقتی یک فصل فوتبال برای شما با افت و خیز همراه باشد،‌ خودتان را در جایی می‌بینید که اصلا به آن تعلق ندارید.باید با این وضعیت کنارآمد.باید یاد بگیریم چطور از این حالت خارج شویم.

*به نظر شما لورکوزن تا به اینجا فصل چطور کار کرده؟

همه ما تلاش کرده‌ایم، دنبال اهداف‌مان باشیم. به نظرم ابتدا شرایط خوبی نداشتیم. اما حالا کمی وضعیت فرق کرده. چون بردی که در فرانکفورت گرفتیم و حالا از آگسبورگ به دست آوردیم، تا حدودی به تیم اعتمادبنفس می‌دهد.وقتی شما برنده می‌شوی و بعد باخت را تجربه می‌کنی، شرایط سختی ایجاد می‌شود. در این حال مسلم است افت و خیز پیدا می‌کنی.امیدوارم که اکنون مقطعی برای شروع مجدد فراهم شود.

*به نظر شما چرا بایرلورکوزن فاقد ثبات است؟

خب، یک دلیلش، حضور بازیکنان جوان تیم است.واقعا بازیکنان جوان زیادی داریم که عالی بازی می‌کنند اما به هرحال هنوز خام و فاقد تجربه هستند. تیم از نظر کیفیت عالی است اما با چنین نقصی مواجه هستیم.باید زمان بدهیم تا آرامش به تیم به طور کامل بازگردد.

لارس بن‌در: اتلتیکو قرعه‌ای جذاب برای لورکوزن است/ می‌توانیم مادریدی‌ها را کنار بزنیم!

*به نظر شما جوانی و نداشتن تجربه کافی می‌تواند دلیل منطقی بر نتایج نامطلوب باشد؟

نه. خیلی تیم‌ها هستند که بازیکن جوان زیاد دارند.شاید آنها در عین جوانی، باتجربه هم باشند. باید فکر کنیم چه اشکالات دیگری هم در تیم هست.