دروازه بان اینتر از پیروزی با ارزش تیمش برابر بولونیا سخن گفت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مدیاست، اینتر در هفته بیست و پنجم لیگ ایتالیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر بولونیا را از پیش‌رو بردارد تا روند رو به رشد تیم استفانو پیولی ادامه داشته باشد.

سمیر هندنوویچ بعد از برد باارزش نرآتزوری‌ در لیگ قهرمانان گفت: مثل همیشه خوب بازی نکردیم. به همین خاطر سه امتیازی که از این دیدار به دست آوردیم، اهمیت بیشتری برای ما پیدا می‌کند. در چند بازی اخیر خودمان عملکرد بسیار خوبی داشتیم. حتی در بازی برابر یوونتوس هم که شکست خوردیم، بازی خوبی ارائه دادیم و روند مثبتی داشتیم. طبیعی است که بعد از چندین بازی، تخلیه ذهنی شویم و نتوانیم بازی همیشگی را ارائه کنیم. این همان اتفاقی بود که برابر بولونیا افتاد. با این حال خیلی مهم بود که بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم که خوشبختانه به این مهم هم رسیدیم.

این دروازه‌بان اسلونیایی در پایان گفت: فکر می‌کنم رسیدن به لیگ قهرمانان اولیت اصلی ما در این فصل باشد. تیم‌هایی که بالای ما در جدول قرار دارند، فوتبال خوبی بازی می‌کنند و خیلی کم امتیاز از دست می‌دهند ولی ما خودمان را آماده کردیم تا بتوانیم آنها را کنار بزنیم. رقیبان اصلی ما ناپولی و رم هستند که امیدوارم تا پایان فصل بتوانیم به آنها برسیم.