سرمربی تیم کاله مازندران گفت: به خاطر مسائل داوری در ست پنجم تیم را بیرون کشیدم چرا که کار را برای ما سخت کرده بودند.

به گزارش مرور نیوز، بهروز عطایی درباره بازی تیم‌های شهرداری ارومیه و کاله مازندران در یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال گفت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم یک جنگ تمام عیار داشتند تا به نیمه نهایی صعود کنند. بازی بسیار سخت بود و فشار زیادی به بازیکنان تیم ها وارد شد. تیم شهرداری ارومیه با تجربه ای که بازیکنانش داشتند و هم چنین حضور تماشاگرانش موفق شد بازی را به نفع خود به پایان برساند و به نیمه نهایی صعود کند.

عطایی درباره داوری این دیدار گفت: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم و صلاح نمی‌بینم نظری بدهم. فقط باید باید بگویم این بازی در نهایت زیبایی برگزار شد و جامعه والیبال ایران لذت کافی را برد.

سرمربی تیم کاله مازندران درباره اعتراضاتی که در ست پنجم نسبت به داوری انجام داده وتصمیم گرفت برای دقایقی تیمش را از زمین بیرون بکشد، گفت: این موضوع به خاطر مسائل داوری بود. اشتباهات به گونه ای جلو رفت که کار را برای ما سخت کرد. آقای جعفری داور خوبی است اما نتوانست شرایط را کنترل کند و بازی از دستش خارج شد.

او ادامه داد: اشتباهات داوری تاثیرگذار بود و فکر می‌کنم این اشتباهات کاملا محرز بود.با وجود اینکه داور اول می دانست داوران خط همه ارومیه ای هستند اما همه تصمیم های آن ها را با وجود اینکه برخی غلط بود تایید کرد.

عطایی درباره عملکرد تیم خود در لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان ما به خصوص در نیم فصل دوم و مرحله پلی آف بازی بسیار خوبی را انجام دادند و همه را به تحسین خود واداشتند. اطلاعات خوبی از بازیکنانمان داشتیم و جزوتیم هایی هستیم که بیشترین روند صعودی را در لیگ داشتیم.

سرمربی تیم کاله مازندران درباره برخی بی نظمی های لیگ نیز گفت: این اتفاقات اصلا مناسب لیگ ما نبود و به نظرم احتیاج به جلسه آسیب شناسی وجود دارد.

او درباره مرحله نیمه نهایی نیز گفت: هر دو بازی سخت است. بانک سرمایه و پیکان تهران قوی تر هستند و فکر نمی کنم برای صعود به فینال مشکلی داشته باشند.