یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم لیگ یک بین تیم های مس کرمان و ملوان انزلی برگزار شد. مسابقه ای که با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت تا تیم منصور ابراهیم زاده به چهاردهمین تساوی اش در این فصل دست یابد. 

به گزارش مرور نیوز، منصور ابراهیم زاده هم فرصت سوزی تیمش در این بازی بزرگ را قبول دارد و در این باره می گوید:« در روزی که همه‌ مردم کرمان ما را حمایت می‌کردند و هواداران تیم در ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند و مسئولین نیز پشت تیم ما در این بازی قرار داشتند ما در زمین بازی فرصت سوزی کردیم و فرصت رسیدن به صدر جدول را با نبردن از دست دادیم. من از همه به خصوص هواداران تشکر می‌کنم و باید در بازی‌های بعد ولو بازی‌های بیرون از خانه با نتایج عالی آن‌ها را همچنان دلگرم نگه داریم.»


ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در این بازی همه‌ راه‌ها را برای رسیدن به دروازه‌ی ملوان امتحان کردیم، ادامه داد: «ما خط هافبک و فروارد تیم حریف را از کار انداخته بودیم و با بازیکنان سرعتی خود و با حرکت از کناره‌ها درصدد بودیم به گل برسیم ولی در زدن ضربات آخر دقت نکردیم تا به نتیجه‌ای که شایسته‌ی آن بودیم نرسیم.»


مس کرمان در بازی پیش رو هم باید با یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بازی کند. پارس جنوبی جم. او درباره این بازی می گوید:« قطعا بازی سختی داریم ولی به نسبت امروز می‌توانیم بازی بهتری را ارایه کنیم چراکه تیم پارس قطعا همانند ملوان در زمین خود تجمع نفری ندارد و ما می‌توانیم حملات قوی‌تری را در زمین آن‌ها داشته باشیم و دو امتیاز بازی امروز را در آن بازی جبران کنیم.»


منصور ابراهیم زاده هم چنان از کیفیت زمین استادیوم امام علی «ع» کرمان گله مند است و در این باره گفت:« به واسطه‌ بارندگی و غلتکی که زمین خورده بود، سبزی بیشتری را برروی این چمن دیدیم و امیدواریم که در فروردین این زمین کیفیت بهتری هم پیدا کند.»


لازم به اشاره است بازی مس کرمان - ملوان را حسین زرگر سوت زد. داوری که در بازی سایپا - سیاه جامگان یک اشتباه فاحش داشت و خطای هند محمد رضا خلعتبری که به گل تبدیل شد را اعلام نکرد. با این حال و بعد از چند هفته محرومیت به نظر می رسد این بازی را خوب سوت زده باشد. سرمربی تیم مس کرمان نظرش در مورد داوری این چنین بود:« زرگر از داورهای خوب کشور است و در رابطه با قضاوت او فقط می‌توانم بگویم که او بدون اشتباه و با سیاست بازی را داوری کرد.»