دارنده مدال نقره المپیک و ملی‌پوش سنگین‌وزن کشورمان در جام‌جهانی کشتی آزاد گفت: با پیروزی مقابل حریف آمریکایی و قهرمانی ایران، تنها زحمات سایر کشتی‌گیران را تمام کردم.

به گزارش مرور نیوز، کمیل قاسمی در حاشیه مراسم تقدیر دانشگاه آزاد از کشتی‌گیران تیم‌ملی درباره عملکردش در جام‌جهانی گفت: دانشگاه آزاد همواره حامی ورزش و ورزشکاران بوده است و حمایت‌ها با حضور دادکان و میرزاده بسیار بیشتر شده است.

وی درباره قهرمانی ایران با پیروزی او مقابل حریف آمریکایی گفت: این قهرمانی کار تیمی بود و من هم فقط زحمات بچه‌ها را تمام کردم. به عنوان یکی از اعضای تیم، همانقدر به اندازه بقیه در این قهرمانی سهیم بودم، اما حساسیت مسابقه باعث شد که کار به دیدار آخر کشیده شود و خدا را شکر که شرمنده مردم نشدیم.

حسن رحیمی نیز درباره عملکردش در جام‌جهانی ادامه داد: شرایط خوبی داشتم و تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته بودم. با توجه به حساسیت مسابقات و میزبانی ایران، کسب قهرمانی برای ما اهمیت زیادی داشت.

دارنده مدال برنز المپیک ریو افزود: خوشحالم که با پیروزی من در فینال کار آغاز شد و توانستم با این پیروزی روحیه خوبی به تیم تزریق کنم.